Gå til innhold

når skal man makse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den tredje tråden du lager om det benkpressprogrammet. Hvis du ikke skjønner noe av det, så er det rimelig tydelig at du ikke er i nærheten av avansert nok til å bruke det heller.

 

Les veiledning for nybegynnere i styrkeforumet, velg et program og voila, så har du alt du trenger får å øke både benk og andre løft i noen år fremover.

Lenke til kommentar

Dette er den tredje tråden du lager om det benkpressprogrammet. Hvis du ikke skjønner noe av det, så er det rimelig tydelig at du ikke er i nærheten av avansert nok til å bruke det heller.

 

Les veiledning for nybegynnere i styrkeforumet, velg et program og voila, så har du alt du trenger får å øke både benk og andre løft i noen år fremover.

 

 

omg, er ikke trendje dette er den første gangen jeg spør om når man skal makse, LES!..

Lenke til kommentar

Samle alle spørsmålene dine i en tråd, du trenger ikke å lage en ny hver gang.

 

den forige vart stengt, og denførste vart bare tull :p trodde jeg sletta den :hmm: men er jo bare og svare isteden for og svare på alt annet..

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Ja. Du skal makse i uke 8.

 

Makser du på en annen uke så vil du risikere å rævkjøre nervesystemet og musklene. Your choice ;)

 

 

okei, det jeg hadde tenkt til ;) takk for svar!, og i uke 8 er det to dager, den første dagen maxer jeg og tar fri fra benk i en uke? ( i alle periodene?) spør bare for og være sikker ;)

 

edit: hvor mye burde jeg maxe med? 2,5 kg - 5 kg ? eller det det jeg føler for, men om jeg klarer det kan jeg prøve på enda et max? ( samme dag)

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

2-5 kg er da litt lite.

 

Du makser på så mange kilo du føler for på uke 8, så tar du en uke deloding før du begynner på nytt igjen med programmet med din nye 1RM.

 

Hvis du ikke klarer for.eks 100kg i benk på maksdagen, så prøver du heller 95kg. Hvis ikke, 90kg osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...