Gå til innhold

Oppgaderings pakke. Hvilken bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakka fra Komplett har ett hovedkort med flere features enn kortet i Netshops pakke.

 

Minnet i Kompletts pakke er i mitt hode ett bedre merke enn minnet i Netshops pakke.

 

Så jeg vil si at Komplett vinner med sin pakke her. En ting som ikke er med som du bør kjøpe med er en bedre cpukjøler. De kjølerne som kommer med cpuen er ikke spesielt gode.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Pakka fra Komplett har ett hovedkort med flere features enn kortet i Netshops pakke.

 

Minnet i Kompletts pakke er i mitt hode ett bedre merke enn minnet i Netshops pakke.

 

Så jeg vil si at Komplett vinner med sin pakke her. En ting som ikke er med som du bør kjøpe med er en bedre cpukjøler. De kjølerne som kommer med cpuen er ikke spesielt gode.

 

Mushkin er ikke noen dårlig produsent bare mindre kjent i Norge. Etter min mening er netshop sin pakke best på alt. Ett minus med den er att den ikke har usb 3.0.

Kjørelene som følger med duger så lenge man ikke skal overklokke.

Lenke til kommentar

Nå er det jo snakk om marginale forskjeller på disse hovedkorta, så ytelsesmessig tror jeg ikke man vil merke noen forskjell.

Kortet fra Gigabyte har noen features jeg absolutt ser nytteverdien i så derfor ville jeg gått for det.

Men som sagt begge pakker er greie kjøp med mindre forskjeller.

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderer for jeg vil ha en raskere maskin enn hva jeg har nå. Både til ytelse og spill. 4 år siden jeg oppgraderte sist, så det er vel på tide med noe nytt :)

Har lest litt rundt forbi at det er flere som har problemer med pakken fra komplett, med det hovedkortet kombinert med minnebrikkene. Så jeg ble jo enda mer usikker. Velger jeg netshop sin så mister jeg noen fordeler. Men har alltid holdt meg til Asus hk så langt.

Så jeg går vel for netshop pakken tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...