Gå til innhold

Jobbe i posten, forventet lønn?


Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å jobbe som postbud i sommer.

 

Har vært i kassen på Supern før, men ble lei av det. Så tid for nye utfordringer.

 

Der tjente jeg 125 kr timen. Hva kan jeg forvente i Posten?

 

Tenker at det er et steg opp på rangstigen, så ligger det på rundt 140-150? ;)

 

Om du er postbud, er det en fet jobb? Syns det virker fett og ha en jobb der en kjører nesten

 

hele tiden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg hørte er det de som kjører postbudruter som har det "morsomst" på jobb, ifølge en kamerat sin mor. Disse har en rute å følge (hver dag) og har ganske stor frihet når det kommer til musikk osv. noe du ikke har inne på terminalen til posten, ei heller på et postkontor. Men ellers skulle det visstnok være ganske grei lønn i posten.

Lenke til kommentar

139 eller 143 kr i timen er det vanlige, så har du 20 kr ekstra på lørdager :)

 

Slik var det hvertfall når jeg jobbet i posten.

 

Nice! Hvordan likte du jobben da? Jeg har vært på opplæring i 2 dager nå, mye nytt men virker som en god jobb.

Lenke til kommentar

God lønn, men du kan jobbe ræva av deg. Da jeg jobbet der fikk jeg en ny og ukjent rute nesten annenhver dag, holdt på å slite meg ut. Hvis man jobber der som vikar og kjenner ruta godt er det helt klart en god jobb!

 

Tjente 145 kr timen tror jeg, ikke sikker, var ikke så nøye på lønn egentlig.

 

Hvor i landet er det du skal jobbe?

Lenke til kommentar

God lønn, men du kan jobbe ræva av deg. Da jeg jobbet der fikk jeg en ny og ukjent rute nesten annenhver dag, holdt på å slite meg ut. Hvis man jobber der som vikar og kjenner ruta godt er det helt klart en god jobb!

 

Tjente 145 kr timen tror jeg, ikke sikker, var ikke så nøye på lønn egentlig.

 

Hvor i landet er det du skal jobbe?

 

Skal jobbe utenfor Bergen. Skal ha den samme ruten i hele sommer så ser på det som en fin sommerjobb. Får 145+ i timen jeg og. Er godt fornøyd med det :cool:

 

Noen triks du husker du brukte da du lærte deg ruten og reolen btw?

Lenke til kommentar

God lønn, men du kan jobbe ræva av deg. Da jeg jobbet der fikk jeg en ny og ukjent rute nesten annenhver dag, holdt på å slite meg ut. Hvis man jobber der som vikar og kjenner ruta godt er det helt klart en god jobb!

 

Tjente 145 kr timen tror jeg, ikke sikker, var ikke så nøye på lønn egentlig.

 

Hvor i landet er det du skal jobbe?

 

Skal jobbe utenfor Bergen. Skal ha den samme ruten i hele sommer så ser på det som en fin sommerjobb. Får 145+ i timen jeg og. Er godt fornøyd med det :cool:

 

Noen triks du husker du brukte da du lærte deg ruten og reolen btw?

Det høres veldig bra ut, kommer sikkert til å bli en koselig jobb. Eneste trikset jeg kommer på er vel at du burde prøve mest mulig å ha med en postveske eller en sånn utrustning for å avlaste ryggen mest mulig når du går ute. Ellers vil jeg anbefale å ta ut mest mulig OMS før du går ut så du slipper og sitte med et lass med dem ute på ruta, husker jeg hatet det :!:

Lenke til kommentar

Spørsmålet du bør stille deg er om du ønsker å jobbe i Norges største vernede bedrift.

 

Radlekatt

Hvorfor skulle man bry seg?

 

Hvorfor skulle man ikke bry seg?

Jeg vet ikke med deg, men hvis noe ikke påvirker meg, så bryr jeg meg ikke om det. Mulig du bryr deg om absolutt alt her i verden, kudos for det, men jeg har rett og slett ikke tid til det.

Lenke til kommentar

Spørsmålet du bør stille deg er om du ønsker å jobbe i Norges største vernede bedrift.

 

Radlekatt

 

Hvorfor skulle noen si nei til en jobb fordi du har innbitte meninger om hvordan bedriften styres? Om man skulle si nei til jobb i alle yrker og bedrifter som noen misliker, da ville alle mann vært uten jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...