Mythos Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Men når man setter inn penger på banker som skandiabanken og bank 2, hvordan gjør man det ? Må man bruke nettbank fra en annen bank ? Det er det enkleste ja. Noen prøver å putte pengene inn i CD skuffen på PC'en når man er på nett, men det pleier ikke å virke... Det vanligste er at man har en eller annen bank hvor lønna kommer inn. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde behov for å sette inn kontanter i banken. Men hvis du har det er det kjekt å være kunde i en bank med filial der du bor. Det er ikke noe problem å være kunde i flere banker.
MrAvionics Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Skrevet 29. mai 2010 [quote name='Mythos' date='29. mai 2010 - 00:53' Noen prøver å putte pengene inn i CD skuffen på PC'en når man er på nett, men det pleier ikke å virke... Kanskje jeg kal prøve det neste gang ? Haha... Men takk for svar. Har sett litt på chesck-in programmet til Nordea. Det er jo uten gebyrer. Det er kun gebyr på andre bankers minibank. Men det går jo an å leve med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå