Gå til innhold

big mass gainer


Anbefalte innlegg

hei, lurte på om det var nødvendig og ta gainer 2-3 om dagen, eller kan jeg bare ta det rett etter trening? ( styrke og etter jogging) spiser masse ænna mat også..

 

er sjokolade, går det ann og blande med vann uten at det smaker vondt, eller melk? kan hende jeg tar det til frokost å, med noe ænna mat.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er nødvendig? Hvordan skal vi vite det!?!?

 

Proteinfabrikken skriver mye bull for få produktene til å selge, fordi det står at du skal innta 2-3 blandinger hverdag, for at du skal gå tom fort og kjøpe deg en ny blanding så må du tilpasse kroppen dind et. Og det værste er at de skriver;

 

Hver servering med Big Mass Gainer inneholder 31 g proteiner av topp kvalitet.

 

Sjekker du innholdet, så kan du ikke vite sikkert at det er kvalitet det er snakk om. Det er jo konsentrat.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Om det er nødvendig? Hvordan skal vi vite det!?!?

 

Proteinfabrikken skriver mye bull for få produktene til å selge, fordi det står at du skal innta 2-3 blandinger hverdag, for at du skal gå tom fort og kjøpe deg en ny blanding så må du tilpasse kroppen dind et. Og det værste er at de skriver;

 

Hver servering med Big Mass Gainer inneholder 31 g proteiner av topp kvalitet.

 

Sjekker du innholdet, så er det ikke kvalitet engang, topp kvalitet må du lengre ut på landet med. Det er konsentrat.

 

 

 

nå var det ikke akkurat det jeg lurte på da :ph34r: men ja, kjønner hva du meiner.

 

 

skulle kjøpe for og teste, pleier og bruke proteinpulver 100% whey. eller finnes det bedre proteinpulver som funker bra, og ikke dyrt?.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Det er umulig for oss å si hvor mye gainer du skal ta om dagen. Håper virkelig ikke du har tenkt å gjøre dette helt ukontrollert? Da risikerer du å gå i et stort kalorioverskudd og legge på deg mye unødvendig kroppsfett. Hvor mye gainer du skal ta kommer helt ann på ditt aktivitetsnivå, mål, høyde, vekt og hvor mye mat du får i deg i løpet av dagen. Gainer er for de (få) som virkelig sliter med å legge på seg.

Lenke til kommentar

Det er umulig for oss å si hvor mye gainer du skal ta om dagen. Håper virkelig ikke du har tenkt å gjøre dette helt ukontrollert? Da risikerer du å gå i et stort kalorioverskudd og legge på deg mye unødvendig kroppsfett. Hvor mye gainer du skal ta kommer helt ann på ditt aktivitetsnivå, mål, høyde, vekt og hvor mye mat du får i deg i løpet av dagen. Gainer er for de (få) som virkelig sliter med å legge på seg.

 

 

solgte gaineren :tease: skal bare ta proteinpulver rett etter trening, og bra mat når jeg kommer hjem, eller spiser jeg som en hest :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...