Gå til innhold

Canon 7D hus til 9995.- "Fredrikstad"


Anbefalte innlegg

Elkjøp i Fredrikstad "Rolvsøy" ny-åpner i morgen Onsdag den 26 mai kl 07.00 en "ny" butikk og ha mange gode tilbud i den sammenhengen.

 

15 stk Canon 7d hus til 9995.-

100 stk Canon 550D med 18-55 IS til 4995.-

100 stk Canon 1000d med 18-55 uten IS til 2495.-

 

Her er prisguiden "Canon" så man kan sammenlingne prisene.

 

Har også mange tilbud på andre varer.

 

Jeg har dessverre allerede kjøpt 7D så dette tilbudet får jeg ingen glede av,men tar vel en tur for å sjekke andre tilbud.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp i Fredrikstad "Rolvsøy" ny-åpner i morgen Onsdag den 26 mai kl 07.00 en "ny" butikk og ha mange gode tilbud i den sammenhengen.

 

15 stk Canon 7d hus til 9995.-

100 stk Canon 550D med 18-55 IS til 4995.-

100 stk Canon 1000d med 18-55 uten IS til 2495.-

 

Her er prisguiden "Canon" så man kan sammenlingne prisene.

 

Har også mange tilbud på andre varer.

 

Jeg har dessverre allerede kjøpt 7D så dette tilbudet får jeg ingen glede av,men tar vel en tur for å sjekke andre tilbud.

 

Det virker til å være meget bra tilbud? Jeg følger ikke så ofte med på prisene lenger, men særlig 550D tilbudet må være godt? Jo, og det på 7D selvfølgelig, men er kun 15 stk. 550D er et sabla bra entrylevelkamera på det nivået (en annen sak er at nå forstår en vel etterhvert hvorfor speilløse faller såpass av lasset med deres prisnivå inkl begrensninger)

 

Tor

Lenke til kommentar

Hvordan stiller Elkjøp seg til prisgaranti i slike tilfeller? Jeg bor i Trondheim, kan jeg da f. eks kreve Canon 550D til samme pris her oppe?

Nei, det kan du dessverre ikke. Når en butikk åpner er varene som selges på tilbud kun for den butikken. Varene har også en helt annen innkjøpspris enn det andre butikker får de til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...