Gå til innhold

bygg og anleggsteknikk VG1


noreg

Anbefalte innlegg

hei. har søkt på bygg og anlegg til høsten. har hørt at snittet ligger på 2, men er dette tilfelde vært år? eller kan det plutselig ett år ligge på 3,5?? har selv et snitt på rundt 2,9-3,0,3,1-3,2. tror dere at jeg kommer inn? bor i nord-trøndelag forøverig. på forhønd takk for svar! :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei! jeg ringte på opptakskontoret i dag. hun som jobbet der, sa at det var 35 personer som hadde bygg og annlegsteknikk, på sitt første valg og bygg og anleggs linjen tar inn 40 personer. tror dere at jeg er garantert sikret plass da? med et snitt rundt 3,0

Lenke til kommentar

ikke for å være masette åsså. men har funnet ut at det er rundt 250 10`ende klassinger, i det fylket, jeg søker på videregående skole. det er 9 forskjellige linjer å velge. og det er 35 av 40 som har søkt på bygg og anlegg. men tror dere at det er 5 eller flere som har byggfag, som sitt 2 andre ønske?`

 

har også tenkt og få frittat fra tysken. noen som gjør at jeg ikke får den på vitnemålet. fordi jeg har 2`er i faget! :( er dettte med å gjør at jeg, får mindre sjanse for å komme innpå bygglinjen?

Lenke til kommentar

SATAN Å! vart slette men men, skriv det på nytt!

 

veit nå at det er 35 som har byggfag, på sitt første ønske. å at det er 43 som har det som 2 ønske. og det er 40 plasser! :S

 

43+35= 78 søker på byggfag! herregud det e jo umulig, å komm inn! all elevan som går i 10`ende trinn, har jo faen mæ søkt sæ innpå bygg! må jo nesten ha 5`er no for å komm inn! :S

Å Æ som må kjemp for å få, 3`er i gjennomsnittt! :((((

 

er det noen sjanse nå eller?

Lenke til kommentar

har en ting til, jeg lurte på. jeg har jo tysk, der har jeg 2 er. også skal jeg fjerne tysken, fordi jeg 2 er. og grunnen til att jeg får fjernet den er at jeg har dysleksi. det påvirker meg ikke når jeg skal, bli vurdert likens som andre? at tysken er bort fra vitnemålet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg hadde fransk før jeg søkte på Teknikk og Industriell Produksjon, denne karakteren ble fjernet når jeg søkte på VGS. Den ble rett og slett ikke tatt med.

Lenke til kommentar

så hvis du foreksempel hadde 2 i franske, og hadde da ett snitt på 3,2. men så fikk du fjernet fransken og fikk et snitt på 3,3. mens enn annen som søkt på tip hadde med foreksempel spansk der han hadde 1. og et gjennomsnitt på 3,1. da blir du/jeg regnet som bedre? :D

Lenke til kommentar

okei, da lar jeg engelsk være.. hvorfor jeg bekymrer meg sånn, er fordi det er kun byggfag jeg har lyst til å gå. ingen andre linjenr frister meg noe særlig. så det hadde vært svært skuffende om jeg ikke kom inn. men tror du at det er lurt av meg å fjerne tysken? tysk har jeg jo ikke på byggfag allikevell.

 

takk for svar og noen brae besvarte svar! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...