Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:17 Skrevet torsdag kl 22:17 Ser du på tv nå??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:20 Skrevet torsdag kl 22:20 Syns du/dere jeg poster altfor ofte eller altfor mye i Lekeplassen? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:33 Skrevet torsdag kl 22:33 Synes du at vi spammer trådene på Lekeplassen?? For vi har fått kjeft av en bruker som sier at vi gjør det.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:36 Skrevet torsdag kl 22:36 jeg syns vi alle bruker Lekeplassen sånn som den skal brukes. Leser du disse ordene akkurat nå? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:44 Skrevet torsdag kl 22:44 Synes du at Lekeplassen er det beste stedet på Diskusjon.no??
N-4K0 Skrevet fredag kl 12:27 Skrevet fredag kl 12:27 🤔 underholdningsmessig ja, men usikker på om jeg kan gi et klart svar. Har du flere enn 7 gulvtepper i huset ditt?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:34 Skrevet fredag kl 16:34 Spiser du frukt og grønnsaker hver dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:34 Skrevet fredag kl 17:34 Har du brødrister hjemme??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:59 Skrevet fredag kl 17:59 Har du toastjern hjemme??
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:08 Skrevet fredag kl 18:08 👍👍 er det vi oss du dere har en batteri lampe hjemme nå
N-4K0 Skrevet fredag kl 18:20 Skrevet fredag kl 18:20 jeg har en hodelykt og noen batteridrevne kubbelys i plast. Har du brus hjemme?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:21 Skrevet fredag kl 18:21 Har du snacks hjemme??
MR SPEED Skrevet fredag kl 19:09 Skrevet fredag kl 19:09 😀😀 er musikk på hjemme nå hos deg her Led Zeppelin å Rock and roll
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:24 Skrevet fredag kl 23:24 Hører du på musikk nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:17 Skrevet i går, 02:17 Har du lyst på ostebaconpølse nå?? 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 👎👎 har du dere vi oss mere sjokolade hjemme i hjemme nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 🥰🥰 Har du lakris hjemme nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå