Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:51 Skrevet fredag kl 17:51 Har du Zalo hjemme??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:29 Skrevet i går, 02:29 Bruker du ofte opp like-kvotaen din her inne på Diskusjon.no? Det gjør ikke jeg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:41 Skrevet i går, 02:41 Vi brukte den ofte opp før, men ikke nå lengre. Er du trøtt nå??
N-4K0 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden litt Husker du Bruspulverguttene fra Vazelina Hjulkalender? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Har du spist ostegrill med bacon i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden N-4K0 skrev (7 timer siden): litt Husker du Bruspulverguttene fra Vazelina Hjulkalender? Det gjør jeg. 😃 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Har du spist ostegrill med bacon i dag?? Har du vært helt alene hjemme i et annet fremmed hjem? Slik jeg har vært i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har du spist en god middag i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 😋😋 Liker du lutefisk??
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 😕 ikke så veldig, i beste fall er det "ok" sånn som mora mi lager den ved å sette lutefisken øverst i ovnen mot slutten så den blir litt mer sprø og fast, men det havner godt ned på lista over ting jeg liker. Har du vært i Spania?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har du vært i Portugal??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Har du vært i Estland? Det har jeg for herrens årsiden. 🇪🇪
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Har du vært i Latvia og Litauen??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Har du reist med danskebåten før??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå