Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Vi har hatt 10-11 plussgrader her i Bergen i dag. Har du vært på butikken i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars vi ser kun på streamen på søndager. Har du vært på butikken i går fredag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Har du masse forskjellig krydder hjemme??
N-4K0 Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars 🤔 tja, jeg vil ikke kalle det masse, men jeg har en grei håndfull ulike krydder. Er du trøtt nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Vi var våkne i natt. Har du hørt på musikk i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Har du planer om og ta omvendt god morgen nå snart? Det skal jeg. 🥱💤😴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Har du handlet på butikken i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars 🤔 (Skal gjøre det ganske snart.) Har du vært på sentrum/city denne uken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå