MR SPEED Skrevet 7. november Skrevet 7. november ❤️ liker du dere vi oss Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 🍎🍎🍏🍏😋😋🥰🥰 Liker du bananer?? det minner meg det det grønne eple THE BEATLES 😎😎😎😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november ♥️♥️♥️♥️ Drikker du vann nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Skrevet 9. november 🤔 (Jeg kan spise det, men er ikke så gla i det.) Liker du og se meg streame hver søndag klokken 20:00?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Liker du å dele søndagstreamen din med oss??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Skrevet 9. november Syns du det går greit at jeg ikke prater i mine streamer?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Vi synes at streamene dine er skikkelig bra uten prating Skal du streame mye i julen?? 1
N-4K0 Skrevet i går, 19:15 Skrevet i går, 19:15 aldri prøvd meg på streaming, selv om tanken har vært vurdert. Liker du kalkun til jule-/romjuls-/nyttårsmiddag?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:22 Skrevet i går, 19:22 😋😋 Liker du nygrillet kylling??
N-4K0 Skrevet i går, 19:44 Skrevet i går, 19:44 😋 jeg går fort lei, men får like fort lyst på det igjen rett som det er, så går jeg fort lei... etc. Liker du boysenbærsyltetøy?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 🤔🤔Vi vet ikke, for det har vi aldri smakt Liker du plommesyltetøy??
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden aldri lagd syltetøy Tror du du kunne snekret et møbel av treverk selv hvis du hadde materialene, redskapene og designet?
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Kjenner du folk som er knallgode på å kunne reparere hva som helst med egne hender?
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 🤔 jeg kjenner folk som sikkert kan, men vet ikke sikkert. Kan du lage fra bunnen av alt du liker å spise?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Men vi ønsker å lære det. Er du en dyktig kokk??
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden jeg har ikke interessen for matlaging. Liker du kyllinggryte? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 😋😋 Liker du fiskegryte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå