N-4K0 Skrevet søndag kl 00:07 Skrevet søndag kl 00:07 (endret) har ikke prøvd den med kålstuing, men liker Fjordland kjøttkaker, ja. Har du mer enn én type Fjordland i kjøleskapet akkurat NU? Endret søndag kl 00:10 av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:00 Skrevet søndag kl 01:00 Har du snop i kjøkkenskapet ditt??
N-4K0 Skrevet søndag kl 15:26 Skrevet søndag kl 15:26 har noe drops i kjøkkenskapet, men ellers ikke noe snop (som jeg ser på som godis), snacks derimot har jeg noe liggende i form av litt potetskruer og sånt, men har ikke det i skap. Blir du ofte syk? (mer enn én gang i halvåret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:40 Skrevet søndag kl 16:40 Drikker du tran i alle måneder med r i??
N-4K0 Skrevet søndag kl 20:56 Skrevet søndag kl 20:56 Liker du en matrett/noe spiselig som du vet at noen du kjenner/vet om avskyr?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:33 Skrevet søndag kl 22:33 Skal du sove nå??
SprengeMobil Skrevet søndag kl 22:46 Skrevet søndag kl 22:46 (endret) Har du alarm når du står opp? Endret søndag kl 22:46 av SprengeMobil
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 01:30 Skrevet mandag kl 01:30 Er du fotballfan??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:41 Skrevet mandag kl 16:41 Vi liker noe opera Liker du friidrett??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 08:04 Skrevet i går, 08:04 🤔 (Går ann) Liker du skrike opera? Det gjør ikke jeg. Jeg fordrar det ikke. 😣😣
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 09:02 Skrevet i går, 09:02 MR SPEED skrev (16 minutter siden): 😡😡nei har du en på slått lampe på do (Da er vi to. Nei, jeg har ikke en lampe på do.) Har du sett på Tv2 Nyhetene i dag?
MR SPEED Skrevet i går, 09:08 Skrevet i går, 09:08 👎👎👎👎nei har du hørt på Roll over beethoven med chuck berry
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden ♥️♥️♥️♥️ Vi har hørt Beatles sin versjon, med George Harrison på vokal Har du handlet på Oda i dag??
MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 👎👎👎👎👎👎 skal dere du vi oss synge Birsday av THE Beatles
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden ♥️♥️♥️♥️ Har du spist sjokolade i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå