Gå til innhold

Norsk quickscope clan. PS3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg leter etter quickscopere. Heter "Norwegian Quick Scopers" Forkortest til "NqS. Alt i denne clanen dreier seg om quickscope. Håper det er noen som er gode å lage montager. Så vi kan lage noen montager sammen. Kommer til å spille mest SnD og ha clan-fighter. Hvis du vil bli med så skriv PSN din her i tråden.

PSN:killing_for_me.

Endret av LEGO_KILLER
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner å bli lei av å høre om denne klanen, ihvertfall å rette på at du ikke greier å få skrevet riktig engelsk. Særlig når jeg ga deg navnet og du legger på en random s som ikke skal være der, gang på gang.

NORWEGIAN, IKKE NORWEGIANS!

Skrevet

Jeg begynner å bli lei av å høre om denne klanen, ihvertfall å rette på at du ikke greier å få skrevet riktig engelsk. Særlig når jeg ga deg navnet og du legger på en random s som ikke skal være der, gang på gang.

NORWEGIAN, IKKE NORWEGIANS!

sorry da.

skal dere løpe rundt og quickscope alle der også da eller?

jepp

Skrevet

Åja, trodde du var med i min klan jeg, men da får jeg bare slette deg fra databasen da...

Nei. denne her blir det ikke noe av. Siden det ikke blir noen medlemmer. EDIT: jeg lagte denne før jeg ble med i din.

Skrevet

Serious business forstår jeg. Når man har såpass mange medlemmer at man trenger en database for å håndtere alle, er det skikkelige saker på gang. :roll:

Skrevet

Jeg jobber jo enda med siden da, og det er jo ikke noe problem og lage en database til det. Har jo forum som jeg har laget selv og så jeg trenger database. PHP og MYSQL gjør alt så mye lettere...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...