Gå til innhold

Vannkjøling til Corsair Obsidian Series 800D


Anbefalte innlegg

Tenker på vannkjøling til oppsettet mitt og det skal da helst passe inn i et Corsair Obsidian Series 800D. Andre kabinettforslag mottas også om det er plass til større/bedre vannkjøling i det.

 

Specs sånn det er nå:

Intel Core i7 920 2,66ghz @4ghz Noctua nh-u12p kjøler.

12gb Viper ram 1611mhz

Radeon hd5770 "Main"

8800gtx "slave" (physx)

 

Av dette så skal jeg mest sannsynlig bytte skjermkort med ett 5870/5970 og vil gjerne kjøle cpu og begge skjermkortene (har allerede vannblokk til 8800gtx kortet)

 

Vannblokken til 8800gtx kortet er en zalman men husker ikke eksakt navn atm men han jeg kjøpte den av sa den var montert på et kort han kjøpte nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor stabil blir den radiatoren som henger bak der og den blir kansje ekstra utsatt for punktering/lekasjer?

[/quot}

 

Den har for øyeblikket ikke vært noe problem. kommrt vel på hvordan man gir ting me ustytet det forsåvidt. men selv funker det meget bra skal du se ;IGjør ett forsøk. tror ikke du blir så overrasket se :=)

Lenke til kommentar

Stemmer! Jeg kjøper inn til to kretser; en til CPU som kobles til en 360 rad i toppen og en til GPU som kobles til 140 rad bak og en 280 rad i bunn av kabinettet. Må nok skjære litt for å få satt inn rad i bunn, men har sett en logg på nettet som gjorde akkurat dette. Virket veldig smooth, og du holder alt rælet inne i kassa (dermed øker også WAF'en).

Lenke til kommentar

(dermed øker også WAF'en).

Er jeg som bestemmer her i huset :ph34r:

 

Be a man, not a mouse; keep the women in the house!

+1

 

Men tilbake til topic :tease:

En trippel i toppen og en singel bak bør vel funke greit til og kjøle ned systemet eller tror dere det blir hett om sommeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...