Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Synd at folk har problemer:( Har ikke hatt en krasj ennå "bank i bordet"
frowen Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Har ikke hatt det jeg heller, men han jeg spiller med har det konstant. Så ganske kjipt..
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Problemer er kjipt uansett Er så artig med de spillerne som tror ikke problemer er i spillet siden de ikke opplever det
109A3GNM Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Sikkert dumt spm.. Men hvorfor spiller jeg fortsatt på en lukket beta? Kjipt å spille med "hele" 180 spillere...
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Lukket beta er det frem til den 18 juli og da er betaen over Og det er en closed beta for man må forhåndsbestille spillet og det fjerner de ikke.
itzTheTruth Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Gleder meg for øyeblikket mye mer til november.
Kakeshoma Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Skrevet 25. juni 2010 Kommer bare 3 bra spill i november da... Men MoH blir bedre enn alle de andre!
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Gleder meg for øyeblikket mye mer til november. Siden november er nærmere jul, der du får MoH i gave?
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 (endret) Kommer så mye bra at det e sykt til høsten: CoD: Black Ops.-----Crysis 2---MoH--Vietnam-pakken til Bc2 og flere. Etter jul så har vi ghost Recon og Brink som også ser veldig lovende ut. Finnmarks-kysten er med i Ghost Recon btw Endret 25. juni 2010 av Amanita Muscaria
Kakeshoma Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Skrevet 25. juni 2010 (endret) og Need for Speed Hot Pursuit og Mafia 2 og F1 2010... blir nok heller lite skole til høsten... og vintern... og neste sommer... og resten av livet... Endret 25. juni 2010 av Kakeshoma
itzTheTruth Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Ingen kan med sikkerhet si at MoH blir bedre enn Black Ops. Det høres ut som en fanboy-uttalelse, og ikke en gamer-uttalelse. Jeg forhåndsbestiller Black Ops med glede. Det virker bare mye mye mer lovende. Treyarch har vært ute å hørt på hva commentators hos Machinima har sagt, og hva de ønsker. De har også svart på slikt. Det virker som de vil lage ett spill som fansen "lager", og ikke gjøre som IW og Robert asshole Bowling. DICE er knall, men jeg tror ikke det blir kjøp dersom like få spiller dette som de som spiller BF. Om natten er det sjeldent fulle servere på BFBC2 på PS3. 1,3 millioner har spillet på PS3, og de klarer ikke fylle opp servere. Jeg spiller mye på kveld, og om natten. Call of Duty Black Ops vil ikke svikte meg på det punktet. Og de vil ha dedikerte servere, i motsetning til IW. Kan ikke annet enn å glede meg mer til det, enn MoH for øyeblikket. Jeg vet også at det bare er en BETA, men BETA'en bør være bedre dersom de skal selge. Jeg skjønner ikke hva de har drevet med.
Kakeshoma Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Skrevet 25. juni 2010 Black Ops blir sikkert bra, har bare ikke kommet over MW2 skuffelsen ennå... Uansett kjøper jeg det på release... Men MoH blir heeeelt nydelig I know it!
itzTheTruth Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Første inntrykket er viktig, og det var rævva! Men håper jo på det. Jo flere spill å spille, jo kjekkere er det.
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Første inntrykket er viktig, og det var rævva! Men håper jo på det. Jo flere spill å spille, jo kjekkere er det. Hvor mange som spiller gir jeg blanke f i, bare jeg får komme meg på en nesten full server. Og om du syns førsteintrykket var så dårlig, tror jeg egentlig du bare ble drept hele tiden.
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 (endret) KopKing: Ikke anklag andre for fanboy når du skriver et innlegg som er tydlig preget av det Og angående Treyarch så har de MYE og bevise siden det de har kommet ut med før har vært halvveis. Og angående betaen så har de sagt på EA-forumet at det er en simpel utgave. Endret 25. juni 2010 av Amanita Muscaria
Botnevik Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Hei, Lurte bare på om noen kunne hjelpe med meg en Beta key? Jeg greier ikke å lure den derre svenske siden.. får bare opp at de er stengt eller noe sånt.. Noen som kanskje har en til overs?
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Hei, Lurte bare på om noen kunne hjelpe med meg en Beta key? Jeg greier ikke å lure den derre svenske siden.. får bare opp at de er stengt eller noe sånt.. Noen som kanskje har en til overs? Skal sjekke om jeg har en til over til deg, om jeg muligens ikke har slettet mailen. Sender på PM
itzTheTruth Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 KopKing: Ikke anklag andre for fanboy når du skriver et innlegg som er tydlig preget av det Jeg anklager ingen for å være fanboy, men å si det på den måten er fanboy i mine øyne. Jeg er egentlig større Battlefield fan enn noen annen FPS. Jeg startet på PC, og glemmer aldri dagene på 1942, og Battlefield 2. DICE er jeg glad i, og de leverer egentlig alltid noe helt rått, men dette spillet blir ikke kjøpt dersom de ikke gjør noe ekstra ordinært. Jeg bare føler at DICE enda ikke har klart å takle konsoll, og at deres spill er de enste som noen gang har hengt seg på min PS3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå