Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg nesten aldri napp?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skjønner ikke greia, det har skjedd utallelige ganger at jeg har rotet med jenter på fest, fått dem til sengs, men så vil de plutselig sove?

 

F.eks ei jente for lenge sia la ann på meg på en fest, hun var ikke så veldig full, det ble litt roting og hun hang etter meg hele kvelden. Vi endte opp i samme seng, jeg tar insiativet å begynner å bli mer intim, men så fort hånda beveger seg innenfor trusekanten stopper hun meg.. Denne jenta tok mer insitativ til kontakt videre, jeg var bombesikker på at hun likte meg, samme hørte jeg hun sa til venner. Men hun sa ting som fikk meg til å tvile, f.eks hun ville ikke ha sex med hvem som helst, hun var i en alder der hun likte nesten alle, hun kommenterte ofte gutter hun synes var kjekke osv. Mens det var jo hun som tok insiativ til flørting osv så hvorfor er spm mitt..

 

Hun sa også at hun ikke hadde sex med personer før hun stolte på dem, og at hun ikke hadde sex med hennes tidligere kjæreste som hun var sammen med i over 2 måneder. Dette trodde jeg på da, inntill hun 1 måned seinere ble sammen med en fyr og knullet han etter 2-3 dager.

 

Det har seg slik at vi fortsatt er venner den dag i dag, veldig gode venner faktisk så jeg får jo med meg hva hun gjør, og vi har vært på fester og hun har hatt ons, og i ettertid har hun sagt hun ikke synes personen var noe spessielt digg engang. Noen ganger kan man kanskje skylde på fylla, men hva betyr det hun sa til meg, når det tydeligvis bare var piss? Fordi hun har jo gjort det stikk motsatte seinere.

 

Det får jo selvfølgelig meg til å tenke hva var galt med meg, hvorfor stoppet hun meg den gangen, mens andre personer hun ikke er intressert i kan hun hoppe til sengs med. Er jeg for stygg eller hva er greia, det virker så mye lettere for alle andre, og det er når hun har fortalt hva som har skjedd selv.

 

Seinere har det skjedd også, var ei jente som begynte å rote med meg forige gang jeg var ute på byen, hun maste om å bli med meg hjem, og når vi kom til sengs så sier hun at hun er trøtt og bare vil sove og avviser når jeg prøver å kose litt. Så hører jeg seinere at hun blir med en fyr bak et busskur og har sex utendørs. Jeg får a liksom med meg hjem og klarer ikke få napp, en annen får napp bare ved å bevege seg et par kvartaler unna utestedet.

 

Hva er feil med meg? Er jeg rett og slett for stygg eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange (ikke alle) jenter er slik at de sier en ting, men så gjør de en annen. Det kommer av at de har et bilde på hvordan de vil oppføre seg, men så klarer de ikke å gjennomføre det. Det er tilsvarende når man tenker at man skal bli sunn og trene / slanke seg, men så klarer man ikke å gjennomføre det.

 

Tipper du ikke helt klarte å skape den følelsen i henne som gjorde at hun ikke kunne "dy seg", om det kommer på utseende, eller humor, eller en rekke andre ting er uvisst. For meg høres det ut som om du kanskje er litt mer kjæreste materiale enn ONS materiale for de. Kan det tenkes at du er litt for snill? Funker helt fint å være litt frekk. Jeg har aldri helt fattet teknikken for å fange folk i fylla dog, funker mye bedre for meg når det er stille, og vi kan snakke på tomannshand - helst med helst med ei jente som kan tenke lengre enn "det er dumt med krig og fred og sånt" :love:

 

Det er ihvertfall nesten helt sikkert at dette ikke er noen bevist avgjørelse, slik som det kan se ut som du tror. Hun tenker ikke at du ikke er pen nok til å ha sex med, og derfor lyver hun om at hun ikke har sex med folk før hun stoler på dem. Det er nok oppriktig ment, selv om det ikke helt svarer til virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Tror ikke jeg er for snill, jeg roser ikke jentene opp i skyene for å si det slik. Når du har med deg en jente hjem er det somregel stille og på tomannshånd da. Jeg har bare lettere for å komme i kontakt med jenter på fylla fordi da møter man somregel nye folk.

 

Jeg har ikke som noe mål å legge ned mest mulige jenter i fylla, jeg bare lurer på hvorfor alle andre klarer det så lett når ikke jeg. Jeg føler at jeg ikke var bra nok.

 

Jeg tror det at hun må stole på personen osv var bare løgn, og jeg tror det var for å ikke såre meg, fordi hun har ikke fulgt det i det hele tatt i seinere tid. Jeg føler liksom at hun viste hele tiden at hun ikke var intressert i å bli sammen med meg, men at hun gjorde det bare for moroskyld eller for å bli venn med meg. Selv om hun som sagt sa til meg at hun synes jeg var veldig kjekk, det var før vi møttes på fylla, og jeg hørte at hun hadde sagt hun likte meg i tillegg til at hun viste tegn til det. Personlighetsmessig klaffet vi perfekt så kan ikke være det heller. Hun sier hun fort går lei gutter men uansett da..

 

Jeg føler liksom at hun så på meg som easycatch og i den situasjonen trengte bare litt intimkontakt eller bekreftelse på at hun har draget, og den hvite løynen jeg får servert er mer sårende en hva sannheten hadde vært, selv om hun hele tiden har stått på sitt.

Lenke til kommentar

Jeg synes du rett og slett skal la henne få smake konsekvensene av at hun holder på som hun gjør. Hun utnytter deg, lyver og opptrer falskt. Du må spørre deg selv følgende spørsmål: Er hun bra for deg? Hadde noen gjort noe sånt mot meg, og jeg hadde funnet det ut hadde jeg brutt kontakten tvert. Og det har jeg faktisk også gjort tidligere. Jeg nekter å finne meg i å bli behandlet sånn, du bør heller ikke finne deg i sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Då gjorde eg det slutt med dama for andre gong... Viste seg at ho har vert utro med minst 8 personer når oss var sammen og det va i ca 1 1/2 månad!

 

Så tilgav eg ho, men så fort eg var gått ut døra hadde ho en gutt på besøk og fant dem i senga avkledd.... Har fått vite det i ettertid at ho har vert utro og ligget med bestevenner av kjærestene sine.. Leiligheta til ho har vert like åpent som et horehus, berre at ho har ikkje tatt betalt for sexen!

 

Får lyst til å berre gi opp jenter totalt... :(

Lenke til kommentar

Då gjorde eg det slutt med dama for andre gong... Viste seg at ho har vert utro med minst 8 personer når oss var sammen og det va i ca 1 1/2 månad!

 

Så tilgav eg ho, men så fort eg var gått ut døra hadde ho en gutt på besøk og fant dem i senga avkledd.... Har fått vite det i ettertid at ho har vert utro og ligget med bestevenner av kjærestene sine.. Leiligheta til ho har vert like åpent som et horehus, berre at ho har ikkje tatt betalt for sexen!

 

Får lyst til å berre gi opp jenter totalt... :(

 

Hun der er et ekstrem-tilfelle. Og når du tilgir så omfattende utroskap, så har du bare deg selv å takke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Kyssing har jeg null problemer med, det er bare å hoppe i det, ihvertfall på russefest! Husker jeg var på et russetreff for litt siden, bare gikk bort til ei random jente og begynte å småflørte litt, 10 sekunder senere spør jeg om hu vil kysse meg, hun så litt skeptisk ut, neivel sier jeg da går vi videre da. Neeeei var ikke det jeg mente så tok a tak i meg og kyssa meg :D

 

Sex er det værre med, virker som jenter roter med hvem som helst, men er litt mer tilbakeholden på sex? Har også vært borti jenter hvor det blir runking/fingring men ikke sex. Jeg er ikke jomfru liksom, bare lurer på hvorfor det er så mange som viser interesse for så å avstå fra sex, mens seinere dukker det opp andre gutter de knuller sånn helt tilfeldig, bare de tilfeldigvis blir aleine på et rom i 10 minutter.

 

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil, er jeg ikke fysisk tiltrekkende kanskje? :\

Lenke til kommentar
Gjest gjest

Trikset er å finne en jente som er trygg på seg selv og som ikke trenger bekreftelse hele tiden.

Finner du det får du oppleve noe helt annet å det endrer nok synet ditt på ting. Gå for den stille,rolige jenta som ikke er så frampå

å la disse filleryene flaggre rundt. Jeg er kansje litt eldre enn ts men jeg har hatt min posjon med ons og det er dødfødt å tro at de endrer seg. Skal du absolutt duppen i en slik jente er det badboy attitude som gjelder, det tenner disse jentene på. Jo mer frampå,frekk å gi faen holdning du har jo fortere står hun med ræva i været. En annen ting er at utseende har omtrent ingenting å si. Vennina de er god for litt

helgemoro at the best.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det er det som er vanskelig, det går dårlig å fake at du er badboy for det vil hun se igjenom før eller siden. Ikke lurt hvis du ikke kan fullføre. Å huke tak i en dame å bare

kysse henne er jo ikke noe som er naturlig for de fleste, sånt foregår på film å du vil nok skremme vettet av dama. Snill å god er veldig gode egenskaper å ha. Det finnes hundrevis av jenter som ser etter en som deg du bare ser dem ikke for tøser. Jeg kjenner mange jenter som faktisk synes det er veldig sjarmerende med en gutt som er litt sjenert. Bare dra på sjarmen. Den dagen du kan stuke å drite deg totalt ut foran damer uten å bry deg er den dagen du er i mål å ting blir veldig mye lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Problemet er at det virker som om de jentene som liker sånne som meg bor helt andre steder enn der jeg er. Skulle gjerne ha kjent sånne jenter, men det gjør jeg dessverre ikke. Kjenner omtrent bare "løse" jenter eller jenter som er opptatt. har ingen planer om å endre meg, vil fortsette å være den snille og gode personen. Fikk faktisk høre fra ei som var litt nedfor (som jeg ikke kjenner så godt) at hu ville at alle skulle være som meg. vet ikke om det var alkoholen som snakka, hu hadde drikki en del, men kjente jeg ble litt glad da. et lyspunkt i en ellers mørk hverdag.

 

 

Selvbildet er kansje ikke på topp? De rolige jentene fester sjeldent så derfor er de nok ikke så synlige. Meld deg på noe hobby greier så møter du nok andre jenter med

de rette verdiene. Du skriver at du ble glad av at en deppa dame sa dette til deg. Ikke vær avhengig av hva andre synes å ikke søk bekreftelse, det synes på deg. Du er kansje for snill siden du har masse løse venniner å ikke noe mus?. Det går en balanse

mellom det å være tøffel å snill . Ikke la noen tråkke på eller utnytte deg, i såfall la dem få vite det. Jeg har en kompis som er som

en klagemur for jentene, han hadde ikke fått noe mus av dem om han hadde vært den siste på planeten. De respekterer han ikke.

Du kan tenke den en ball som går enten opp eller ned. Hvis du begynner å være superhappy,positiv tør å være deg selv i alle situasjoner

vil jentene legge merke til dette å du blir mer å mer attraktiv, en dame blir fort ti. Eller du kan synes synd på deg selv være deppa tvile på deg, det vil bare dra deg ned å null mus. Er ikke selvtilliten på topp så fake it until you make it!

Lenke til kommentar

Jeg tviler veldig på meg selv, men det pleier ikke å gå utover meg noe særlig, egentlig. Er bare når jeg er alene og hører på musikk eller noe at jeg begynner å tenke negativt om meg selv, men det går over. Selvbildet.. vel..

 

og jeg er IKKE tøffel, det er hvertfall sikkert.

 

Og det at jeg ble glad for at hu sa det var ikke fordi jeg søker bekreftelse, men fordi jeg synes det var fint å høre noe sånt såpass uventet når jeg har en litt redusert selvtillitt (alene).

 

Men skal vel ikke klage, har massevis av gode venner, det får vel veie opp. Bare synes det er litt ergelig å se drittsekk etter drittsekk få seg damer på fester, mens jeg sitter der med kompisene mine og misunner dem. men sånn er vel livet

Lenke til kommentar

Er litt uenig i å gå etter rolige jenter er tingen hvis du synes sex er viktig. Problemet med de er at de er rett og slett vanskelige med å ha å gjøre når det kommer til eskalering. Ting skal gå så sakte og korrekt. Dette medfører at eskaleringen fra første kroppskontakt til kyss til pulings blir krevende og hvor du må stå for alt initiativ over en lang periode. En grunn til dette er nok at de selv er usikre på hvordan de skal opptre. Med mer utadvendte damer som igjen er mer trygge på seg selv er det enklere. De vet mer hva de vil og stopper ikke å lager en konsekvensanalyse i hodet for et lite kyss. De er rett og slett mer fleksible. Å sjekke og date rolige damer kan være en tåldmodighetsprøve.

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...