Gå til innhold

The Secret World, tråden.


Anbefalte innlegg

Tråden handler rett og slett om The Secret World.

 

Om du skal kjøpe det, forventningene til spillet osv.

Jeg har lagt til en liten avstemning også, sånn at vi kan se hvem som er intressert. :D

 

Selv syntes jeg at der høres bra ut. Liker det at de har tatt vekk level, og at man kan kombinere klassene for å lage den som passer deg best.

Dette er nok et kjøp ja!

 

 

Litt om spillet:

 

Som du kanskje har funnet ut heter det "The Secret Worlds".

Spillet er utviklet av det norske spilleselskapet Funcom.

 

Det er ikke gitt ut særlig mye informasjon enda (såvidt jeg vet om), men vi vet at det er et MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Man er en person i et dyster og skummelt miljø. Alene eller med andre skal vi løse forskjellige problemer i en rekke forskjellige byer.

Personen du spiller kan etterhvert få egenskaper. Med andre ord krefter til å bekjempe fiender. I tilleg til våpen selvsagt. Funcom har valgt å utelukke et lvl-system i dette spillet.

 

Det vil også være PVP (Player Versus Player) lagt inn.

 

For mer informasjon trykk her.

 

Vel vel, da er det bare til å poste!

Endret av Edit00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel bidra med litt mer informasjon angående spillet dersom du absolutt skal lage en samletråd?

Kanskje...

 

Men hva er vitsen med å diskutere et spill hvis du ikke vet noe om det, da hjelper det ikke stort å lese litt fra meg?

 

Pluss, hvis du har en trang til å vite noe mer så søker du det bare opp på nettet. Du vet jo tittelen. ;D

Lenke til kommentar

Det er allerede en The Secret World-tråd, men siden det er så sjelden det kommer noen nyheter, så har den en tendens til å forsvinne fra de første sidene her på forumet.

 

Uansett, for tiden bryr jeg meg ikke så mye om spillet, og jeg vil helst holde forventningene litt lave. Som mange andre ble jeg litt for skuffet over AoC, men så var jeg ikke noen stor Conan-fan heller. Men det jeg er fan av, er både moderne og eldre myter som TSW er bygd rundt. Derfor håper jeg at Funcom lykkes med dette spillet.

 

Jeg er også spent på det level-frie systemet. Håper det blir noe tilsvarende Star Wars Galaxies eller EVE. Jeg regner med Funcom får litt erfaring med det nye opplegget med alternative talentpoeng (eller hva de kaller det) i AoC. Så får vi vente og se hvordan det blir i TSW.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...