Gå til innhold

HTC Desire vs. HTC Incredible


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en HTC Desire og er greit fornøyd med den (skulle bare hatt bedre kamera, og kanskje litt bedre design), men har nå sett en ny HTC mobil kalt HTC Incredible. HTC Incredible ser jo enda bedre ut enn HTC Desire.

 

Mellom HTC Desire og HTC Incredible, hvilken mobil ville dere valgt?

Noen som vet om en eventuell release date for HTC Incredible i Norge, sammen med eventuell pris?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at HTC kommer til å lage en GSM itterasjon av Incredible, da specs er temmelig likt Desire. Tror derimot at vi kommer til å se en GMS itterasjon av EVO, det er jo selvfølgelig noe å sikle over.

 

Tror jeg ville valgt en GMS fungerende Incredible over Desire bare pga ekstra plass på telefonen. Designmessig liker jeg bedre Desire over Incredible

Lenke til kommentar

Gode svar her! Ikke misforstå meg, jeg er fornøyd med min HTC Desire, men det har i det siste bare poppet frem flere og flere "enda bedre" mobiler på markedet.

 

Det vil det ALLTID gjøre og skal du tenke slik så kan du bare la være å kjøpe og vente på det "neste nye" hele tiden ;)

Lenke til kommentar

Thunder ser kul ut, men jeg stusser litt over at de har lagt så mye "blackspace" på toppen av telefonen. Noe av grunnen til at min HTC Legend ligger så utrolig godt i hånda er at skjermen er ganske langt oppe (den har whitespacen nederst på telefonen), sammen med den gummikledde "leppa" gjør det at telefonen ligger stødig og godt i en helt naturlig avslappet håndflate. Dell Thunder er på en måte "opp ned" i forhold til dette, og om jeg holder min Legend opp ned må jeg dytte den oppover og støtte den med lillefingeren for at skjermen skal være brukbar uten å få senebetennelse i tommelen.

 

Hverken Desire eller Galaxy S virker i og for seg å være så veldig mye bedre ergonomisk. Galaxy S lar også skjermen gå svært langt ned, som vist på dette bildet:

dell_thunder_vs_htc_incredible_vs_galaxy_S.jpg

 

Nå er det ikke sikkert at dette vil være et problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...