Gå til innhold

pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en harddisk hos de i januar 2003, som nå er defekt. ( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=122684 ) Men jeg har ikke tatt vare på kviteringene, men jeg har opplevd det samme med komplett.no De trengte ikke kvitering, alt er jo lagret hos webshoppen. Er det noen som vet om pcutstyr.no gjør det samme? Har sendt mail, men de svarer vel ikke før mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke pliktige å trykke opp noe ny kvittering til deg (om de kan), så om de gjør det må dette sees på som en ekstra service.

 

 

Videre er det ganske dumt å ikke ta vare på kvitteringene. Tenk om Komplett.no's database tar kvelden? Hva gjør du da? Da mista du brått all garanti og reklamasjonsrett ... og det er ikke noe du kan gjøre med det.

Skrevet
De er ikke pliktige å trykke opp noe ny kvittering til deg (om de kan), så om de gjør det må dette sees på som en ekstra service.

 

 

Videre er det ganske dumt å ikke ta vare på kvitteringene. Tenk om Komplett.no's database tar kvelden? Hva gjør du da? Da mista du brått all garanti og reklamasjonsrett ... og det er ikke noe du kan gjøre med det.

 

da sliter mange

men husk alle dine ordre er jo lagret og jeg tipper at komplett har ekstremt gode backup rutiner

litt kjedelig å legge inn alle varene på nytt liksom eller å lage alle brukerne på nytt

Skrevet

Har faktisk henteseddeler, kviteringer og ordrebekreftelser fra når jeg kjøpte PCn i mai 2000 fortsatt... har denne ENE jeg ikke har :evil:

Skrevet
De er ikke pliktige å trykke opp noe ny kvittering til deg (om de kan), så om de gjør det må dette sees på som en ekstra service.

 

 

Videre er det ganske dumt å ikke ta vare på kvitteringene. Tenk om Komplett.no's database tar kvelden? Hva gjør du da? Da mista du brått all garanti og reklamasjonsrett ... og det er ikke noe du kan gjøre med det.

 

da sliter mange

men husk alle dine ordre er jo lagret og jeg tipper at komplett har ekstremt gode backup rutiner

litt kjedelig å legge inn alle varene på nytt liksom eller å lage alle brukerne på nytt

 

hehe, sant nok. Håper pcutstyr.no har gode rutiner, samt god service :-?

Skrevet

da sliter mange

men husk alle dine ordre er jo lagret og jeg tipper at komplett har ekstremt gode backup rutiner

litt kjedelig å legge inn alle varene på nytt liksom eller å lage alle brukerne på nytt

 

Joda, men tenk om alle backupene ligger i samme bygget og Kollerød 4 brått brenner ned til grunnen. Selv om de har gode rutiner med å TA backup, så er det ikke sikkert at de har like bra rutiner til å oppbevare dem. I tillegg så kan jo Murphy's lov slå til ; alt som kan gå galt, går galt. Veldig liten sjangs for at det skjer, men det er så fryktelig lite som skal til for å beskytte seg mot det.

Skrevet

da sliter mange

men husk alle dine ordre er jo lagret og jeg tipper at komplett har ekstremt gode backup rutiner

litt kjedelig å legge inn alle varene på nytt liksom eller å lage alle brukerne på nytt

 

Joda, men tenk om alle backupene ligger i samme bygget og Kollerød 4 brått brenner ned til grunnen. Selv om de har gode rutiner med å TA backup, så er det ikke sikkert at de har like bra rutiner til å oppbevare dem. I tillegg så kan jo Murphy's lov slå til ; alt som kan gå galt, går galt. Veldig liten sjangs for at det skjer, men det er så fryktelig lite som skal til for å beskytte seg mot det.

 

tror de ligger ibrann sikkert skap

Skrevet
De er ikke pliktige å trykke opp noe ny kvittering til deg (om de kan), så om de gjør det må dette sees på som en ekstra service.

 

 

Videre er det ganske dumt å ikke ta vare på kvitteringene. Tenk om Komplett.no's database tar kvelden? Hva gjør du da? Da mista du brått all garanti og reklamasjonsrett ... og det er ikke noe du kan gjøre med det.

 

Kvitteringer og fakturaer skal oppbevares i 10 år, så jeg regner sterkt med at Komplett passer på rutinene sine, ja! ;)

Skrevet

enda ikke fått svar, får bare håpe på det beste! Hvis jeg ikke får byttet den, MÅ jeg rett og slett kjøpe enda en :cry:

Skrevet

pcutstyr.no er sinnsykt trege til å svare på mail. Hvis du prøver å ringe dem, får du garantert høre noe sånt som "Åh, ja! Det var du som sendte mail om...". Det er iallefall min erfaring!

Skrevet

Neida, kom idag!

Hei.

Din retur er behandlet og kan sendes inn til:

SMG Norway AS

Østre Kullerød

Postboks 2020

3241 Sandefjord

 

Merk pakken med:

 

No vart eg glad jau!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...