Gå til innhold

Overføring av iPod touch innhald


Anbefalte innlegg

Har en iPod touch synkronisert til en bærbar datamaskin, men vil bytte til en ny stasjonær.

Når eg kobler iPod'n til den stasjonære så popper det opp en advarsel om at alt innhaldet på iPod'n vil bli erstattet med innhaldet i iTunes som det ikkje er en ting på

 

Hvordan bytter eg maskin uten å slette innhaldet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vet ikke om det er mulig. Du kan overføre musikken, bildene og videoene dine til den stasjonære maskinen og synkroinsere dem på nytt. Applikasjoner trur eg du kan få opp en melding om å overføre de til maskinen, hvis du ikke overfører applikasjonene til maskinen vil de bli slettet på din iPod. Annet innhold som podcast osv. vet ikke eg noe om.

 

Det er dumt Apple har laget det så begrensa når det gjelder overføring fra forskjellige datamaskiner :(

Lenke til kommentar

Notater og kontakter skal bli igjen på iPoden uansett hvor mange datamaskiner du synkroniserer iPoden med. Nå fortiden bruker eg kun en maskin til å synkronisere iPoden, men i 2 ukers tid så hadde eg en maskin med nett og en med musikk. Notater, bilder, kontakter, favoritt nettsider, kalender innhold og lignende ble igjen på iPoden. Så det er for det meste musikk og videoer som trengs å synkroniseres på nytt.

Eg er ikke noen iPod ekspert da, men det er det eg vet :) Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...