Gå til innhold

Sjuåringer provoserer i videoklipp


Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Hva er du imot? Selve dansen i seg selv eller kun bekledningen? Eller burde ikke så små barn få opptre i det hele tatt synes du?

Jeg er imot at barn blir satt på en scene for og danse halvnakne foran hele verden. Behandler barn på 7 år som sexobjekter. huff for en verden. Har ikke tid til og skrive mer, men regner med at du skjønner poenget mitt. Om ikke har jeg sikkert tid i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er du imot? Selve dansen i seg selv eller kun bekledningen? Eller burde ikke så små barn få opptre i det hele tatt synes du?

Jeg er imot at barn blir satt på en scene for og danse halvnakne foran hele verden. Behandler barn på 7 år som sexobjekter. huff for en verden. Har ikke tid til og skrive mer, men regner med at du skjønner poenget mitt. Om ikke har jeg sikkert tid i kveld.

Dette ble sikkert gjort mot barnas vilje :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er imot at barn blir satt på en scene for og danse halvnakne foran hele verden. Behandler barn på 7 år som sexobjekter. huff for en verden. Har ikke tid til og skrive mer, men regner med at du skjønner poenget mitt. Om ikke har jeg sikkert tid i kveld.

 

Men for barnas del er det som jeg har skrevet før bare en lek da de imiterer idolene sine med dans og påkledning. Om det er etisk riktig da jentene ikke selv vet hva slags signaler slik påkledning kan sende ut er en sak, men det er altså ikke ment som noe seksuelt eller utfordrende fra dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...