Gå til innhold

Nokk ein Minne post


AshtraY

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg meir minne. Ein ekstra twinmos PC 2100 256 ddr ram brikke.

 

Har nokre spørsmål som eg håpar dykk svarer på:

 

1. Er PCeksperten god webshop? ja/nei. (har billigast brikke der)

 

2 Kor omtrent vil porto prisen vere på ei minne brikke på 200 g ?

 

3 Kor stor ytelses forskjell vil eg kjenne med ei ekstra 256 brikke? (sjå signatur)

 

4 Er Ørsta ei fin kommune? (ikkje nødvendig å svare på:p )

 

Takkar for svar :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal kjøpe meg meir minne. Ein ekstra twinmos PC 2100 256 ddr ram brikke Har nokre spørsmål som eg håpar dykk svarer på: 1. Er PCeksperten god webshop? ja/nei. (har billigast brikke der)
pust/pes kjøp Termos...eller TwinMOS, samme ulla uansett og bra nok er'e !
2 Kor omtrent vil porto prisen vere på ei minne brikke

...er'u seriøs, eller har du trøbbel med talerøret ?

Kor stor ytelses forskjell vil eg kjenne med ei ekstra 256 brikke? (sjå signatur)

...vil jeg påstå 4-10 % ( men ikke over 10 % - avhenger av øvrige innstillinger og kjøling )...

 

4 Er Ørsta ei fin kommune? (ikkje nødvendig å svare på:p )  

 

Takkar for svar :woot:

Ørsta er den beste hvis du veit å gjøre deg nytte av den - d.v.s. har du trange "språkspor" vil kurset gjøre deg godt... o.s.v.

:wink:

Lenke til kommentar
porto tingen: Eg har lite me peng, derfor vil eg vite kor mykje det kosta me porto.

Porto tingen ville eg spørt webshopen om, eller sjekka me 'handlekurv + porto' ... spesielt siden eg har lite peng !

 

Kjør ordren inntil siste steg, ser du prisen totalt - d.v.s. hvis du _ikke_ bekrefter via mail så er ordren uten gyldighet, og du vil se total pris inkl. alt.

 

 

.

Lenke til kommentar
Ken du e då sida du posta om Ørsta? adresse 5km frå sentrum....

 

War3 meanbean? Ej bur i ørsta ja., va egentli berre teit spørsmål då men..

C_Meanbean_C ?

 

 

5 km frå sentrum.. fram i dale? 3 km frå ørsta sentrum her. :p (blir kanskje off topic..

 

viss war3 so har eg spelt 1v1 mot deg for ca 2 måna sida :p .............slo deg forresten.

Lenke til kommentar
 

 

3 Kor stor ytelses forskjell vil eg kjenne med ei ekstra 256 brikke? (sjå signatur)

 

 

Avhenger av hvor mye minne du bruker. Om de programmene du bruker ikke klarer å forbruke mer enn 255MB, vil du ikke merke dritten. Om du derimot bruker MER enn 256MB, SÅ vil du kunne merke forskjell ... jo mer minne du bruker, jo større forskjell.

 

Dette kan du sjekke ved å ta opp task managern (om du bruker 2000/XP) og se om det er noen spiker som når opp i mot 100% av fysisk minne. Er det det, vil du sannsynligvis tjene på å oppgradere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...