kvithaien Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 heisann. jeg leter etter et gammelt windows spill. det jeg husker var at du styrte et romskip med piltastene(du ser ovenifra) og må skyte mangen mangen fiender. tror det var en boss på slutten av levelen og. og med å bruke space. kunne du sende ut en stoooor bombe hjeeeeeelp
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Siden forumveileder ikke liker at jeg sier min mening om slikt som dette skal jeg gi deg et seriøst svar: Astroids...
Nedward Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Den beskrivelsen passer til over 100 forskjellige spill, dessverre. Hvis du begynner med å fortelle om det er til PC eller en eller annen konsoll hjelper det betydelig. Videre hjelper det om du gir et cirka årstall. Det er ingen som vet hva du mener med "gammelt". Her er forøvrig noen lister over noen (langt i fra alle) spillene som passer eller delvis passer beskrivelsen din: liste 1 (klikkbar) liste 2 (klikkbar) For øvrig er det et eget emne for å finne spill man leter etter her (klikkbar). Endret 16. mai 2010 av Dj_eLmO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå