Gå til innhold

Modellkarriere - Hva bør hun gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

Min beste venninne ble "oppdaget" av en utenlandsk modelljeger da hun var 16 år.

siden hun var så ung ble hun rådet om å vente litt til hun ble ferdig med skolen..

i dag er hun akkurat fylt 19. Hun har deltatt på litt "interne" arrangementer som modell, og etter min mening (og mange andres, ettersom hun har fått flere spm om hun er modell) har hun utseende med seg, for ikke å snakke om høyden og målene som trengs.

Jeg VET at hun går med modelldrømmen inni seg enda, men jeg tror hun er redd for å bli avvist eller mislykkes. Hun går omtrent bare her og "gjemmer seg".

jeg prøver å oppmuntre henne til å følge drømmen sin. Jeg mener, hun har jo fått bekreftelse på at hun har det som trengs!!?!

 

Mange av de kjente modellene i dag begyte tidlig som modeller..Men allikevel.. det er da andre som ikke nødvendigvis begynte da de var 14?

I Norge er jo Team et av landets beste modellbyråer.

Hva bør hun gjøre? Bør hun ta kontakt med et modellbyrå via nett ved å sende inn bilder, eller bør hun besøke de i person? Eller er det bedre å ta kontakt med et utenlandsk modellbyrå?

 

Håper på hjelpende synspunkter, tips og råd.

Jeg har tro på at hun kan gjøre det stort i modellbransjen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...