martimul Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Hei, jeg bare lurte på om disse komponentene passer sammen og om de vil yté bra sammen Eventuelt , kom med nye forslag hvis de ikke passer sammen. https://prisguiden.no/profil/lister/114782
LMH1 Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Ser ikke ut som det vil passe. Du ser først etter i hovedkort informasjonen må det stå AM3 x6 støtte og DDR3 ram støtte. Så sjekker du produsenten om prosessoren og ram brikkeen søtter værandre
martimul Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Skrevet 14. mai 2010 Ser ikke ut som det vil passe. Du ser først etter i hovedkort informasjonen må det stå AM3 x6 støtte og DDR3 ram støtte. Så sjekker du produsenten om prosessoren og ram brikkeen søtter værandre Så det vil ikke passe? Eller....
Mechablast Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ettersom hva jeg kan se så krever hovedkortet ddr3 minne, men du har valgt ddr2 minne, så nei, det fungerer ikke. Når det gjelder støtten for prosessor så vet jeg ikke, men antar at LMH1 har rett. Endret 14. mai 2010 av arjato
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 790fx har støtte for Phenom X6 etter bios oppdatering, men for å gjøre det letter, velg et Hk med 890fx eller 890gx
martimul Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Skrevet 14. mai 2010 Ettersom hva jeg kan se så krever hovedkortet ddr3 minne, men du har valgt ddr2 minne, så nei, det fungerer ikke. Når det gjelder støtten for prosessor så vet jeg ikke, men antar at LMH1 har rett. Ok, skal fikse det. Oppdaterer lista når jeg har fiksa det.
Skrujernet Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Blir mye pc for pengene det der ja. Har du harddisk fra før? Ville helst ha droppet ssden og kjøpt en 80gb istedet nå, eller spart litt penger og kjøpt senere. Men det er selvsagt ditt valg
martimul Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Skrevet 15. mai 2010 Blir mye pc for pengene det der ja. Har du harddisk fra før? Ville helst ha droppet ssden og kjøpt en 80gb istedet nå, eller spart litt penger og kjøpt senere. Men det er selvsagt ditt valg Jeg har en har en hardisk som vi kjøpte for noen år siden, tror den vil funke. Jeg trenger ikke SSD, men de sier det er kjapt:)
Skrujernet Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Ja, det føles raskere. Men om du føler du ikke trenger det, kunne du heller ha spart den tusenlappen.
Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 SSD er ikke nødvendig om du ikke bryr deg om hvor fort ting åpner seg og starter, men jeg har hørt at SSDer gir litt mer ytelse i spillet, det er jeg ikke sikker på selv siden jeg skal kjøpe det når neste generasjon kommer(har hørt det er billigere). Du har ett veldig bra PSU der, men Corsair HX 750 er veldig mye bedre, ikke i ytelse men den er modulær og du bruker bare strømkablene du trenger så det ikke blir mye kabelrot. Corsair hx 750w link: https://prisguiden.no/produkt/111233 Bra kabinett du har der, stille og stilrent. Minnebrikkene dine fungerer nokk ikke med Hovedkortet, det har minnespor ddr3. DDR3 Corsair minne link: https://prisguiden.no/produkt/114052 Det ser fint ut ellers, vet ikke så mye men har delt hva jeg kan da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå