inaktiv000 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg har lyst på en bilstereo med Bluetooth - både for å bruke til handsfree, og for å kunne spille av musikk fra mobilen (Spotify etc ). Noen som har forsøkt dette, og kan fortelle hvordan kvaliteten blir? Og er det enkelt å benytte (dvs. sette seg i bil, så funker det, eller må man trykke på alt mulig først?) Har sett litt på Sony MEX-BT2800, tar gjerne mot andre forslag.
cossiemk1 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Den sony-spilleren er skikkelig ræva, så den ville jeg styrt unna var jeg deg... Pioneer og alpine har bra spillere, denne feks: http://www.pixmania.com/no/no/4878340/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-blue.html Det er ikke noe hokkus pokkus å få tlf til å komunisere med spilleren
inaktiv000 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ser den har fått noen gode reviews, kan du utdype hva som er dårlig med den? Jeg likte den først og fremst pga pris, og at det ser ut som den har få og logiske knapper (greit å håndtere under kjøring). At mikrofonen er innebygd er nok en ulempe. edit: takk for tipset forresten Ser Pixmania er en tusing billigere enn prisguiden/bilradiospesialisten! edit2: fra pioneer sine sider begynner jeg å lure på om den er i stand til å streame musikk - det er en forutsetning! 6100 kan hvertfall. Endret 13. mai 2010 av cecolon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå