Gå til innhold

Kjøpe xbox transfer cable i norge?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har kjøpt meg ny hdd til xboxen. Men får ikke overrört saves. Snakket med microsoft, men dem ba meg bare kjøper en minnepenn.

 

Så meg lurer på om det er noen norske butikker/nettbutikker som selger kabelen. Vet dealextreme har den, men det tar sin tid før den kommer med posten.

 

Hvis det er noe forvirring mener meg den kabelen man bruker for å overføre savegames mellom harddisker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen nettbutikker selger denne i norge, men jeg ringte nå microsoft for noen mnd siden og da skulle de ha rundt 110kr med porto for transfer kabelen.

 

men det er jo like enkelt å kjøpe en 16gb minnepinne, eller rett og slett bruke en usb harddisk til samme formål. Det er meget enkelt.

 

hvis du ikke har lastet ned 6.april updaten av div. grunner så kan man faktisk laste den ned hos microsoft og få samme funksjon selv om man har en offline/bannet konsoll. (legg den på en minnepinne og den vil bli innstallert)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det anbefales IKKE å bruke minnepenn til å flytte alt innholdet mellom konsoller. Enkelte spill har save games som er låst til konsollen, og disse blir rett og slett ødelagte hvis du forsøker å flytte dem uten å bruke transfer kit. Forza 3 er et eksempel på spill hvor mange har brent seg på dette, og mistet hele save-fila.

 

Transfer kit selges flere steder i Norge, men de fleste er dessverre utsolgt. Bestille direkte fra MS er også en grei løsning, som nevnt tidligere her.

http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=xbox%20transfer

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar

Det anbefales IKKE å bruke minnepenn til å flytte alt innholdet mellom konsoller. Enkelte spill har save games som er låst til konsollen, og disse blir rett og slett ødelagte hvis du forsøker å flytte dem uten å bruke transfer kit. Forza 3 er et eksempel på spill hvor mange har brent seg på dette, og mistet hele save-fila.

 

Transfer kit selges flere steder i Norge, men de fleste er dessverre utsolgt. Bestille direkte fra MS er også en grei løsning, som nevnt tidligere her.

http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=xbox%20transfer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...