McZorg Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei, Er på utkikk etter et wireless adapter til min nyformaterte PC, der Vista 64 bit er current OS. I den anledning lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips/erfaringer? Jeg ser helst at grensesnittet er: USB, og jeg er mest opptatt av kompitabilitet. Gidder ikke en masse tyll med drivere osv. Det fikk jeg nok av i går når jeg prøvde å få til mitt forrige wireless adapter med Atherio 5007ug/ZyDek 1211B chipset, 10 timer i strekk for å konkludere med at jeg rett og slett må kjøpe nytt... jaja. På forhånd takk/thx in advance mvh/sincerly Simon
Syar-2003 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har et par Dlink DWA 140 brukt i heimen som vi er fornøyde med. Det er USB basert wireless adapter med opptil 802.11n støtte. Brukt både på 64bits og 32bits Windows 7 med automatiske installerte drivere fra Microsoft Update helt uproblematiske i godt og vel 3/4 år nå.
McZorg Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Takk syar2003, Den var ikke så dyr heller.. Tar gjerne imot flere forslag erfaringer På forhånd takk/thx in advance mvh/sincerly Simon
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Bruker selv Linksys WUSB600N: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=388722 Driver CD funker ikke, bruk oppdater driver fra enhetsbehandlingene og enten velg driveren fra CD (bla frem i mappene) elelr last ned fra nettet. Funker kjempebra hos meg ihvertfall....har win 7 home premium 64-bit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå