Gå til innhold

Headset/hodetelefon til gaming (kanskje musikk?)


Anbefalte innlegg

Hei

Det eg har tenkt å kjøpe bør ikkje overstige 1500.

Headsettet skal hovudsaklig brukast til pcen, men det hadde jo og vore greitt med noko som kan brukast til musikk og.

 

Har sett på diverse trådar og søkt litt på Google, men eg finn ikkje nokon samanlikningar mellom Roccat Kave og Beyerdynamic DT 770 Pro (ikkje så overraskande riktignok).

 

Som sagt skal det brukast mest til data, men det som gjer det vanskelig å velge er at eg allereie har eit par Monster Jamz som eg brukar til iPoden no.

 

(PS. Eg veit at Kave/DT 770 er i 2 heilt forskjellige prisklassar så det er vanskelig å samanlikne, men...)

 

Tusen takk på førehand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, dersom du er veldig "hardcore" som det heiter, innen FPS vil du kanskje merke ei forbedring med eit surround headset, kunne plassere fottrinn betre o.l, men eg tviler på at det er noko merkbar forbedring for hvermannsen, Beyer gir uansett ein betydeleg betre lydopplevelse.

 

Til slutt må du nesten basere avgjerelsen på kva du har behov for, dersom du ikkje høyrer mykje på musikk har du kanskje ikkje behov for den store lydopplevelsen. Til film vil kanskje eit dyrare surroundset vere eit betre val.

Lenke til kommentar

Eg kjem iallfall til å høyre på musikk mens eg spelar, har hatt litt problem med det sidan eg no har Steelseries 5Hv2 som har altfor mykje diskant, og dersom eg endrer på equalizeren blir lyden heilt forferdelig. Derfor har det bli lite musikk mens eg spelar.

 

Film kjem det ikkje til å bli spesielt mykje av, men mtp musikk og spel så blir det ca. like mykje. Men etter det eg har skjønt så duger DT 770 til spel og?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slenger meg på denne tråden! :) Jeg er også på utkikk etter nytt headsett. Skal brukes til alt (musikk + film + spill), så jeg trenger mikrofon. Litt skeptisk til å "ta en MacGyver" og stræppe en 20-kroners Biltema-mikrofon til et par hodetelefoner...

 

Så: hva er beste headsett i kategorien < 1500 kroner..?

 

Hører mye bra om Roccat Kave, mens Steelseries Siberia v2 visstnok har ganske ruskete lyd (mye diskant, høyfrekvent summing...)

 

(Til info: jeg bruker vanligvis Koss PortaPro til musikk, så det blir min referanse på lydkvalitet)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...