Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musikken hakker ved nett-surfing. Hva kommer det av?


Anbefalte innlegg

Hei. Har fått et problem med maskinen.

 

Når den har vært på ei stund, og jeg finner ut at jeg vil se klipp på youtube eller høre på musikk, så reagerer musikken på internett aktiviten.

 

Spiller ofte musikken i winamp, og hvis jeg da surfer samtidig reagerer musikken med hakking og jeg må stoppe å surfe for i det hele tatt kunne høre på musikk. Samme med youtube. Klippene begynner å hakke når jeg spiller dem av.

 

Løser det med å ta en restart av maskinen og etter en viss tid begynner det igjen. Hva kommer dette av?

 

Har en q6600 4gb ddr2ram 8800 gtx kort . Har alltid vært stabil før, men nå har dette problemet begynt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problemet som deg, og da var det problem med skjermkortdriveren. Spiller du av musikk lokalt, eller fra nett?

 

Uansett, kan du åpne et langt tekstdokument i notepad, og skrolle opp og ned opp spille musikk samtidig? Da kan du finne ut om det er noe med "internett", eller om problemet ligger lokalt.

Lenke til kommentar

Ettersom han spiller lokal musikk, skal nok ikke dette ha med Internett å gjøre i det hele tatt. Har opplevd det samme med min egen laptop, men det var et varmeproblem (ikke spør meg hvorfor). Prøv å re-installer lyd-driveren og eventuelt oppdatere alle driverne dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...