Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge deler er deilig, men har kun klart en gang å komme under å ha blitt sugd. Det blir en for fjern følelse til at hjernen min oppfatter det som en nytelse. Runking kommer jeg hver gang en jente gjør det (omtrent), men de vet ikke hvordan du har det og plutselig kan de ta grep altfor langt opp på forhuden som om de skulle ha skrelt en banan. Udigg. Gjelder å vise hvordan du vil ha det, så blir begge deler herlig.

Lenke til kommentar

For min del får jeg mye sterkere orgasme av blowjobs enn noe annent, det har også sin unike følelse mens det skjer. Men jeg har et problem jeg tror mange karer har, det tar lang tid å få orgasme av blowjobs. Det jeg har merket at teknikk har mye å si på BJs! Damer som har null peiling får jeg aldri orgasme av på under en time, om jeg få det i det hele tatt, mens jenter som har litt mer peiling kan gi meg en på 20 min.

 

Når det kommer til runking så er ikke jeg helt sikker på om du mener å runke degselv eller att en jente runker deg? Personelig syntes jeg ikke jenter er noe særlig flinke på det området her, og for meg blir det skjeldent mer enn forspill. Men med litt øving går det sikkert.

 

imo. enkel og grei nytelse = pule en dame som går på p-piller, ikke ork kondomer med mindre det er ONSs, uten kondom er SÅ mye bedre! Skaff deg en dame så merker du att det ikke skuffer uansett hvor mange tusen ganger dere gjør det :p

 

 

Men jeg kan si en ting til, å bli sugd rett etter du får orgasme = SINNSYKT, finnes ingen lik følelse eller noe i nerheten! Det kan lett bli for mye av det gode de første 30 sekundene men så blir det himmelsk..!

Lenke til kommentar

For min del får jeg mye sterkere orgasme av blowjobs enn noe annent, det har også sin unike følelse mens det skjer. Men jeg har et problem jeg tror mange karer har, det tar lang tid å få orgasme av blowjobs. Det jeg har merket at teknikk har mye å si på BJs! Damer som har null peiling får jeg aldri orgasme av på under en time, om jeg få det i det hele tatt, mens jenter som har litt mer peiling kan gi meg en på 20 min.

 

Når det kommer til runking så er ikke jeg helt sikker på om du mener å runke degselv eller att en jente runker deg? Personelig syntes jeg ikke jenter er noe særlig flinke på det området her, og for meg blir det skjeldent mer enn forspill. Men med litt øving går det sikkert.

 

imo. enkel og grei nytelse = pule en dame som går på p-piller, ikke ork kondomer med mindre det er ONSs, uten kondom er SÅ mye bedre! Skaff deg en dame så merker du att det ikke skuffer uansett hvor mange tusen ganger dere gjør det :p

 

 

Men jeg kan si en ting til, å bli sugd rett etter du får orgasme = SINNSYKT, finnes ingen lik følelse eller noe i nerheten! Det kan lett bli for mye av det gode de første 30 sekundene men så blir det himmelsk..!

 

 

20 min? Det var da voldsomt lenge. Du må ha hatt noen elendig damer til å suge deg da. Eksen min kom på 5-10 minutter. Og han var den andre personen jeg noen gang hadde sugd, så jeg må nok påstå at jeg har noen gode evner der, gitt.

Lenke til kommentar

20 min er da ikke voldsomt lenge? Det blir forskjellig fra gang til gang og det er helt forskjellig fra gutt til gutt. Suging klarer jeg som sagt ikke komme av, pga en for fjern følelse. Runking kan det ta fra 3 min til 40 min før jeg kommer, om jeg kommer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...