Gå til innhold

WeSC Pick-Up eller Koss Portal Pro


Anbefalte innlegg

Hei folkens, er ute etter nye hodetelefoner, til en kunstig pris ca (400kr)

Har aldri hatt noen hodetelefoner før, men har vudert å kjøpe WeSC Pick-Up, men koss porta pro frister også. Wesc sine virker bra ut og sikkelig stillig(degsine). Noen her som har Wesc Pick up, og kan si noe om dem? Samme gjelder også Koss Portal Pro.

 

Lurte også på, siden koss har portal pro har kommet i flere farger og "verjsoner" er de noe forskjell på dem?

 

Hvordan er Koss Porta Pro i forholdt til Wesc Sine pick up?

 

 


  •  
  • Hvem av disse er egentlig best?
  • Hvem har best Lyd og Bass.(viktig)
  • Hvem har best bygg kvalitet.(ikke kjennes platisk ut)
  • Hørt at med Wesc får man en dings som gjør ledningen lenger, er dette noe negativ eller positivt når det gjelder lyden som blir overført?
  • Hvilken skal jg kjøpe?

 

 

 

Ps: Wesc noe livs garanti? Sånn som Koss Porta Pro Har? Hvis det skjer noe med den, får du ny...

 

 

 

 

Takk på forhånd:)

 

Mvh Tiper.

Endret av Tiper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg er ganske sikker på de forskjellige versjonene (fargene) på Koss PortaPro kun er forskjellige farger, og ikke noe annet. Men jeg skal ikke si noe for sikkert.

 

Koss PortaPro har en overdreven bass som ikke er spesielt god. Jeg synes dette gjør at lydbildet blir kjedelig og ikke spesielt spennende.

 

Om du er ute etter god lydkvalitet ville jeg heller valgt AKG, Sennheiser, og Beyerdynamic.

 

Et godt alternativ til Koss PortaPro er f.eks. Sennheiser PX 100.

 

Ellers er jo AKG K 518 DJ kjent for god bass.

 

Og husk at hodetelefoner skal ha god lyd, ikke godt utseende :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

greit nok at koss portapro har livstidsgaranti, men dette er fordi de er så satans billige å produsere, og billige headset == sugen lyd (i de fleste tilfeller, portapro er et av de)

 

k518dj har utrolig mye bedre lyd, koster mere, men er verdt det!

 

jeg bruker headsetet mitt utrolig mye og jeg behandler det ikke pent og mitt k518 er framdeles i strålende form!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...