Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Autzen89, spille kampene våre?

Ja, kan spille i kveld. :)

Har kjøpt en ny PS3 kontroll i dag. Så håper pasningsspillet skal være mer presist nå. ^^

Flott ;) Kl. 9 ? Eller nå?

Endret av REBBERN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på trening 16.00, men kan ta seinere i kveld hvis du kan.

Det må bli utpå natta, stikker på jobb igjen nå.

Den er grei. Når tenker du? Jeg pleier som regel å være oppe til 02-03.

Skrevet

Autzen89, spille kampene våre?

Ja, kan spille i kveld. :)

Har kjøpt en ny PS3 kontroll i dag. Så håper pasningsspillet skal være mer presist nå. ^^

Flott ;) Kl. 9 ? Eller nå?

Jeg kom akkurat hjem nå. Hva sier du til kl. 20:00? Kan også spille kl. 21.

Skrevet

REBBERN, var det hos deg det klikka? Var isåfall 1-0 til deg, og vi hadde spilt 45min. Så er bare å starte en kamp hvor vi gjør det samme, så forsetter vi etter 45min. ;)

Skrevet (endret)

Autzen-sprolauk

0-3

3-3

Den siste kampen har jeg 6 skudd i treverket og er to ganger forbi keeperen din uten å klare å score... Noen ganger er Fifa urettferdig... :nei:

Endret av REBBERN
Skrevet

Står i førsteposten Wis.

Gruppespill: Innen natt til torsdag 03/06

Kvartfinaler: Innen natt til mandag 07/06

Semifinaler: Innen natt til fredag 11/06

Finale: Innen natt til mandag 14/06

Skrevet

Kriss 3 - 3 Martindani

Jævlig mange nitrise mål her, men ellers en jevn og god kamp.

Kriss 1 - 1 Martindani

I denne kampen merket man svært fort forskjellen på 4 og 5 stjerners lag. Haha, spillerne mine klarer jo ikke å dempe en ball engang. Jevn kamp her og.

Syns det var mest rettferidg med uagjort i begge kampene. Bra spilt, og takk for kampene! :thumbup:

Skrevet

Som Kriss sier så var det to jevne kamper, dessverre litt preget av keepertabber, men sånn som skjer på vått underlag. Føler jeg burde punktert den andre kampen i første omgang, men det ville seg ikke. Og slik som det utvikla seg i andre omg. så var uavgjort et greit resultat :) Takk for kampene.

Skrevet

Herrejesus, i 2. kampen er jeg aleine gjennom med Ibsevic, så presterer han å skyte med innside av venstrefoten 10 meter vekk fra mål istedenfor å curle den med høyrefoten, kontrolert i goal :p

Skrevet

Hehe, jepp. Priset meg lykkelig over den missen. Jeg fikk endel sjanser når jeg putta Lavezzi som ensom spiss istedenfor Quagliarella. Husker ikke hvor mange ganger han løp rett i fra forsvaret ditt og var alene med keeper. Bare synd avslutningsegenskapene hans ikke sto til samme karakter som hurtigheten. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...