Gå til innhold

Hvor lang tid skal Multicom bruke?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg ventet nesten 3 uker på å få maskinen min levert. Hva skal man kalle slikt? Da jeg bestilte var alt på lager, unntatt kabinettet, men det kom 2-3 dager senere. For litt siden var verken grafikkort eller RAM på lager, men skulle nesten gå utifra at det var satt av til meg før det skjedde. Har sendt mail, som jeg trolig ikke kan forvente svar på før enn på mandag, greit nok.

 

Synes det er regelrett dårlig å ikke informere om hva som skjer når det har gått over 2 uker :thumbdown: Nå må jeg vurdere å bytte ut skjermkortet til et annet, hvis dette viser seg å være problemet. Nå er jeg svært usikker på hvordan GTX 470 er (er det er greit kort?) hadde tenkt å gå for 5870, men Multicom har bare 2 på lager, noe som er et litt lavt nummer til at jeg tør satse på det...noen som vet hva som er lurest? Virker ikke som om jeg har mange alternativer.

 

Klar over at det er fjernlager osv, derfor jeg godtok 2 ukers ventetid :) Men nå har det gått lenger. Også noen som kan anbefale noen gode RAM brikker? (DDR3 trippel channel.)

Endret av trxo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...