Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om skinny gutter?


Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg har tenkt litt på. Selv er jeg en ganske tynn gutt, og jeg lurer på om dette har mye å si når jentene ser på utseendet til en gutt?

 

Hvor viktig er dette i forhold til hygiene, et fint ansikt, en god klesstil og utstråling? Hvis dere skulle sammenlignet.. kunne det sammenlignes med puppestørrelse/rumpeform?

 

Er det vanskeligere å bli tent av en skinny gutt, enn en som er maskulin og atletisk?

Endret av Trymte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattie

Synes ikke det spiller noen stor rolle. Jeg har likt både små og tynne gutter, og store og sterke. Jeg synes jo det er ganske fint at gutter ikke er alt for tynne... jeg er vel ikke generelt fan av "beinete" menneskekropper, men ellers spiller det vel, ja, samme rolle som rumpe/puppestørrelse - noen bryr seg, noen gjør det ikke. For med personlig spiller utseende mindre rolle, jo mer jeg liker personligheten til personen. God utstråling må vel bli det viktigste :yes:

 

Kattie, 19

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er veldig avhengig av alder. Er du under 20år, eller rundt den alderen så er det heller positivt enn negativt. De fleste, hvertfall i mitt nærområde, er tynne, men så lenge enn kler seg bra så ser det bra ut. Det er verre dersom man er overvektig, da er det ikke før midten av tjueårene at man blir aktuell. Og da er det fordi kvinnene er mer åpen for en bamse de kan føle seg trygge med.

 

OBS! Før jeg blir kritisert i filler av jentene her inne, dette er ikke en påstand som gjelder alle jenter. Det er kun synsing og inntrykk fra min side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer litt ann på alderen trur eg. Når ein er yngre er det veldig viktig at ein eventuelt type blir godkjent av "jentegjengen", og då er tynne gutter som oftast å foretrekke.

Så tynn slår tjukk i dei fleste tilfelle.

 

Men er nok ingen som hadde hatt noko i mot at ein har litt muskla. Sånn at det ikkje ser ut som du skal brekke fordi du bære ein data.

Lenke til kommentar

Er det vanskeligere å bli tent av en skinny gutt, enn en som er maskulin og atletisk?

Kommer vel an på jenta? Men tror nok det er sant for de fleste jenter.

 

Var selv svært tynn, spesielt i tenårene og fikk ofte høre det. Med kroppsidealer som f.eks. Stallone og Van Damme hadde jeg det ikke noe særlig med meg selv. Jeg følte meg rett og slett lusen, så jeg begynte å løfte vekter, gav det noen år og det kom seg etterhvert.

 

Et nokså vanlig tenårings-kompleks, dette her.

Lenke til kommentar

Eg må innrømme at eg ikkje synest tynne gutar er spesielt pent. Når det kjem til fysisk tiltrekking ville eg nok heller valt ein som var litt stor framfor ein som var veldig tynn.

Men eg må understreke at dette berre er snakk om førsteinntrykk. Dvs, etter kvart som eg blir betre kjent med ein person, vil det ha svært lite betyding. Dersom eg hadde møtt ein gut som var snill, sjarmerende, morosam osv, hadde ikkje vekta hans vore eit hinder.

Lenke til kommentar

Var selv svært tynn, spesielt i tenårene og fikk ofte høre det. Med kroppsidealer som f.eks. Stallone og Van Damme hadde jeg det ikke noe særlig med meg selv. Jeg følte meg rett og slett lusen, så jeg begynte å løfte vekter, gav det noen år og det kom seg etterhvert.

...men noen fysikk på lik linje med Sly eller JCVD har du fortsatt ikke, hva? "Jeg følte meg rett og slett lusen"... *Sigh* Stakkars deg.

 

Hva synes jenter om skinny gutter? Ikke så mye, tror jeg.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar
Gjest mrs missy

Regner med du tenker på naturlig spinkle/tynne gutter nå? Isåfall så synest jeg det er veldig pent og sexy! Det er akkurat like pent som en muskuløs kropp, synest jeg.

Ikke bry dere om dere har for lite eller for mye, gutter, det er selvtillitten og sjarmen vi jentene ser etter! ;)

 

Jente 20

Lenke til kommentar

Etterhvert som jenten blir eldre vil de fleste ha seg en "mann" og da skal man gjerne være både høy og ha litt kroppsvolum. (Det finnes alltids unntakene men de hører ikke til flertallet, obviously)

 

Kom deg i treninga først som sist sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest mrs missy

Til Phax: Har mange venninder som også liker skinny gutter, så det med 'hører ikke til flertallet å like skinny gutter' er ikke nødvendigvis sant. Men det spørst en del på personligheten til gutten også så klart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er helt på personlig plan, men jeg ville heller hatt en gutt med noen kilo for mye enn for lite. Det bare er et eller annet med tynne gutter som jeg egentlig ikke synes er så attraktivt. Uff, mener ikke å være slem.. Men du spurte, dermed får du svar ;) Og det er jo tydeligvis andre i tråden som mener motsatt, så.. :)

Lenke til kommentar

Er gutt så skal ikke si noe, men jeg har en venninne som misliker muskler og elsker tynne og spinkle gutter.

 

Hva i all verden. De som ho tenner på da har sikkert armer som tilsvarer tykkelsen på håndledda mine. Skjønner virkelig ikke hva som er så deilig med det. Men for all del, be my guest. Skal ikke blande meg inn i det..

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...