GRIM87 Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Hei, jeg har lyst å prøve meg på ett lite prosjekt. Jeg har kikket på biler som: VW caddy, Seat Inca, Opel combo, Opel currier, peugot partner osv.... Bilen skal være i pris klassen 20-40 lapper. Greia er at jeg finner ikke målene på de forskjellige kassene til de forskjellige bilene. Jeg leter etter en bil med kasse lengde på enten 1.90m eller 2m. Slik at jeg kan mekke en " seng " baki der. Noen som gidder hjelpe med evt linker eller bare svar? :D
agvg Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Ingen av disse som er så gamle at de er innenfor din prisgrense tar 2m så du må nok opp ett hakk i størrelse, har selv en Kangoo og den er 1.60 helt nede ved gulvet og de du nevner er ikke større enn den.
salah Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Citroen Jumper har MASSE plass, kan sikkert drive en hotell inni der, MEN problemet er at den bilen er stappfull av feil og mangler. Ihvertfall etter vår erfaring. Ting går i stykker, man skulle nesten tro de blir blåst i stykker. Men den har god plass! EDIT: Ikke Peugeot Boxer, men Citroen Jumper. Endret 5. mai 2010 av salah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå