Gå til innhold

Noen med erfaring innenfor mobil der ute?


Anbefalte innlegg

Hei, har nå tenkt å kjøpe med en ny mobil siden min gamle er "Fucked" up...

 

Derfor lurte jeg på om noen har erfaring med mobilene samsung s5620 og s8000 Jet.

Har tenkt igrunn ganske masse på valget mellom disse telefonene, men er da litt usikker på hvilken jeg skal velge!

 

Hva er bra og hvilke ulemper finnes på disse telefonene?

Er en av disse telefonene idet hele tatt et godt kjøp?

 

Linker:

Samsung S5620 :

 

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/S5620BLACK/samsung-s5620-monte

 

Samsung s8000 Jet:

 

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/S8000BLACK/samsung-s8000-jet

 

Takker for alle svar :D

 

 

-Lennz-

 

PS: Om dere vet av noen andre gode touchtelefoner uten abbonnement for 2000-3000 kr kom med forslag, det tar jeg gjerne imot :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får Galaxy Spica til 1200kr med djuice/telenor. Bare be etter opplåsningskode etter du har mottatt tlf, og betal de mndlige avdragene. Har gjort det samme selv på 2 Spica-er, veldig bra mobil til en såpass lav pris.

 

 

må korrektere(eller hva det enn heter -.- ) dette : det er aldri billigere og kjøpe en mobil med aboman(eller hva enn det heter -.-), når du ber om oppløsningskode da betaler du det du skulle betalt i 12 måneder utover med en gang så... billigere, svar: nei!

 

on topic:

 

de er en jeg ville gått for vist jeg hadde hatt valget mellom de, jet, den har bedre skjerm,kamera,batteri osv...

 

men vist du har råd . ta en desire skal jeg skrive hvorfor?

Lenke til kommentar

Du får Galaxy Spica til 1200kr med djuice/telenor. Bare be etter opplåsningskode etter du har mottatt tlf, og betal de mndlige avdragene. Har gjort det samme selv på 2 Spica-er, veldig bra mobil til en såpass lav pris.

 

 

må korrektere(eller hva det enn heter -.- ) dette : det er aldri billigere og kjøpe en mobil med aboman(eller hva enn det heter -.-), når du ber om oppløsningskode da betaler du det du skulle betalt i 12 måneder utover med en gang så... billigere, svar: nei!

 

Hei

 

Jeg giddet ikke finne kilder men kan forklare hva som har skjedd med meg:

 

-Kjøpte en spica låst til netcom supertalk til 199kr. Jeg betaler nå 129kr/mnd. = 1550kr ca

Etter jeg mottok mobilen ringte jeg kundeservice og spørte etter opplåsningskode. Hun sendte meg mail umiddelbart etterpå med koden.

 

-Kjøpte en ny spica fra telenor 499kr, + 49kr/mnd. Den var ikke operatørlåst. = 1200kr ca

 

Jeg betaler selfølgelig fremdeles månedsgebyr, men KUN det. SIM-kortene ligger i en skuff.

 

Flere på forumet har gjort det samme med det supertilbudet de hadde til spica.

 

Håper dette gjor det klart for deg! :)

 

Edit: du betaler kun bruddgebyr når du avslutter abonnementet, noe jeg IKKE har gjort.

Endret av hazzie
Lenke til kommentar

her er grunnen:

 

skjerm

desire har amoled skjerm og hero har lcd noe som gjør at skjermen til desire bruker mindre bateri.

oppløsningen er mye bedre på desire enn på hero.

større skjerm på desire.

 

batteri

 

hero:

Oppladbart litium-ion-batteri

Kapasitet: 1350 mAh

Taletid:

Opptil 420 minutter for WCDMA

Opptil 470 minutter for GSM

 

Standbytid:

Opptil 750 timer for WCDMA

Opptil 440 timer for GSM

 

desire:

Batteritype: Oppladbart litium-ion-batteri

Kapasitet: 1400 mAh

Taletid:

WCDMA: Opptil 390 minutter

GSM: Opptil 400 minutter

Standby-tid:

WCDMA: Opptil 360 timer

GSM: Opptil 340 timer

 

vekt

 

akkuratt 135 gram med batteri på begge.

 

 

orker ikke å skrive mere så du kan se litt selv, men kan si at desire har dobbel så rask prosessor.

 

htc hero

htc desire

Lenke til kommentar

HTC Hero ligger jo for 2500 på nettbutikken til elkjøp nå, tror jeg ville gått for den om jeg skulle ha i denne prisklassen. Galaxy spica er også en god anbefaling.

 

JA har faktisk sett at HERO har gått ned ganske mye i pris!

 

Men da spørr jeg, HTC hero eller Spica?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...