InToRv Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 (endret) ### Fjernet ### Kjøp/salg tillates ikke på forumet. Vennligst benytt bruktmarkedet vårt! Endret 4. mai 2010 av cyclo
fUsiOn Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 600kr kanskje. Dette er jo hardware som folk kaster/gir bort. Eneste den maskinen kan brukes til nå er kontormaskin.
InToRv Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Aha, om det er så lite, så orker jeg ikke bryet med å selge den, håpet på 2k+
Stigma Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Aha, om det er så lite, så orker jeg ikke bryet med å selge den, håpet på 2k+ 2k+ er nok rett og slett ikke realistisk for denne. Den er såpass utdatert at verdien har fallt helt ned i dass. Det er ikke det at den ikke kan brukes til noe - den kan jo være en kjempefin kontormaskin eller til og med en startermaskin for mindre barn å begynne å leke seg med, men problemet er at det allerede finnes så mange utrangerte maskiner på markedet at ingen er villige til å betale stort for det. Men forøvrig så har du ikke lov til å selge varer her på forumet. Det er et bruktmarkedet du må bruke for det. Du har lov å spørre om råd til hva det er verdt osv. men å be om bud på PM tror jeg ihvertfall er på kanten av det moderatorene vil kunne tillate deg. bedre å bare linke til bruktmarkedet fra posten din. -Stigma
Anbefalte innlegg