Gå til innhold

OVERSIKT over NORSKE apps til Android - oppdateres


Anbefalte innlegg

Som jeg har skrevet om her finnes det nå en app som finner optimalt abonnement basert på data fra telepriser.no.

 

Appen ligger her:

 

https://market.android.com/details?id=no.stensberg&feature=search_result

 

Kvaliteten på forslaget appen gir er jeg enda ikke helt sikker på, ettersom den har såpass få brukere. I håp om å få flere slenger jeg inn en post her :blush:

Endret av mwium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Er det noen som oppdaterer førstesiden på denne tråden?

Trådstarter har ikke vært pålogget forumet siden 14. februar, så svaret er nei.

 

Forslag til brukanes vær-widget? Syns yr sin er elendig.

Selv bruker jeg to forskjellige. Aix Weather Widget gir deg en flott 24-timers graf. Veldig fornøyd med denne, og den er gratis.

 

Weather widgets Yr.no (utgiver Pixelspore) gir deg mange valgmuligheter. Koster noen tomflasker, men er verdt det.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har jeg også laget UV varsel for Norge, Sverige og Danmark. Pass på familien i Sola folkens! :-)

 

Applikasjonen viser hvor mye ultraviolett stråling (UV-stråler) det vil bli i Skandinavia i forhold til varslet vær.

 

Dersom det blir mindre skyer enn varslet, vil UV-strålingen øke. Applikasjonen viser derfor også alternative Uv indekser for de tilfellene været er varslet dårlig for dit sted.

 

Ultrafiolett stråling kommer naturlig fra sola. UV-stråling kan skade hud og øyne både på

kort og lang sikt. Du bør sjekke UV-varselet for å vite hvordan du best kan beskytte deg mot strålene.

 

Applikasjonen gir en indeks for din lokasjon og gode råd om hvordan du beskytter deg.

 

Applikasjonen finner dere her på Android market

post-96091-0-27757200-1312291438_thumb.jpg

Endret av glennbech
Lenke til kommentar

Bursdager

 

Hei, nå er det en norsk versjon av programmet bursdager.

 

Disse funksjonene er i dagens situasjon:

- Søker etter personer over 18 år (Nå fungerer på det norske folk)

- Legg bursdager manuelt

- Importer kontakter fra kontaktlisten

- Lagre fødselsdagen til app

- Endre visningsnavnet for lagrede person

- Vis persons adresse på kartet

- Liste over lagrede bursdager som kan sorteres etter den dagen bursdag, fornavn og etternavn

- Widget som viser de neste tre kommende bursdager.

- Mulighet til å velge fargen på widget, og oppdateringsfrekvensen

- Varsling når en bursdag pågår

- Velg hvilken tid på dagen at meldingen vil komme

 

Ta en titt på http://fodelsedagar.wordpress.com/ og skrive en kommentar og la gjerne en kommentar på markedet hvordan du liker app fungerer.

 

Bursdag

 

Bursdag PRO

 

//henkepenka

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har jeg også laget UV varsel for Norge, Sverige og Danmark. Pass på familien i Sola folkens! :-)

 

Applikasjonen viser hvor mye ultraviolett stråling (UV-stråler) det vil bli i Skandinavia i forhold til varslet vær.

 

Dersom det blir mindre skyer enn varslet, vil UV-strålingen øke. Applikasjonen viser derfor også alternative Uv indekser for de tilfellene været er varslet dårlig for dit sted.

 

Ultrafiolett stråling kommer naturlig fra sola. UV-stråling kan skade hud og øyne både på

kort og lang sikt. Du bør sjekke UV-varselet for å vite hvordan du best kan beskytte deg mot strålene.

 

Applikasjonen gir en indeks for din lokasjon og gode råd om hvordan du beskytter deg.

 

Applikasjonen finner dere her på Android market

 

Genialt, mann! Jeg får nå oppgitt UV-varsel for fylket jeg er i - og jeg er akkurat nå på et "ikke-sted" i en kommune "utenfor allfarvei". Informasjonssiden sier at jeg er 7500 meter unna gjeldende UV-varsel - som antageligvis er kommunesenteret i denne ubetydelige kommunen. Det får meg til å anta at det er minst et UV-varsel pr. kommune!? Hadde det vært mulig å få app'en til å si "UV-varsel for [kommune]" istedenfor [fylke]?

 

Jeg vil også oppfordre deg til å lese over alle tekstene igjen, det er en del, ja, skrivefeil.. :p "Snø og vann kan reflektelere UV stråler" står det bl.a. her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

dev2small.png

 

Jeg har laget en enkel liten app for T-banen i Oslo.

 

Appen er designet for å være effektiv i bruk. Ved typisk normal bruk trenger man ikke å gjøre noe annet enn å starte appen. Nærmeste stasjon vises med antall minutter til neste bane går.

 

Ligger gratis ute på market nå, fint om noen gidder å komme med litt feedback på hvordan appen kan forbedres.

 

Last ned T-bane fra Android Market

Lenke til kommentar

Chess saldo

Denne appen gir deg oversikt over saldoen for ringeminutter, sms, mms og datatrafikk, samt foreløpig forbruk i kroner for ChessOn (Flex/Time/Fire), Chess Sjakk Matt abonnement. Saldo-informasjonen hentes fra Chess sine sider.

I motsetning til generelle forbruks-apper er denne mye enklere å bruke. Alt du trenger er brukerlogin til din chess-konto. Ingen annen konfiguering nødvending. I tillegg er den helt nøyaktig (forbruks-apper teller f.eks. MMSer som datatrafikk).

Appen inkluderer egen widget!

Pris: 10 NOK

URL: Link til app på Android Market

 

main_small.pngwidget_small.png

Endret av bonne89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...