Gå til innhold

Synlig skille etter brunkrem! What to do?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det gutter som bruker brunkrem? o.O

Trodde sånt bare var for fjortissjenter, jeg. Tar jeg feil?

 

Ikke spill overraska, spar deg forsøket på å gjøre meg fornærma. Jeg brukte denne 'kremen' etter jeg hadde solt meg. Jeg bruker den ikke når det er tykt skydekke sånn at jeg er kritthvit på mandag og sjokk brun på tirsdag, er du gal?

Lenke til kommentar

Lol, har en liknende kar i klassen som desperat prøver å se tan ut med hjelp av brunkrem, men han failer like jævlig hver gang og du verden så lættis det ser ut hver gang han bretter opp ermet :!:

 

Han ser vel kanskje litt ut som dette http://jegbrukerikkebriller.blogg.no/images/441313-3-1246319375012-n400.jpg og det ser jo helt forjævlig ut. Jeg bruker den til jeg er gyllen brun, men var litt for ivrig denne gangen..

Lenke til kommentar

-Brunkrem skal reparere/fikse huden

-Selvbruningskrem legger går inn i huden for å gjøre huden brunere?

 

 

Tja, med den nye mineralsminken kan vi vel nesten si det sånn, men tradisjonelt (og i stor grad fremdeles) er det nok mer snakk om å dekke over det som ikke er fint, samt å jevne hudfargen. Wikipediaartikkelen Atald viste til var usedvanlig dårlig.

Lenke til kommentar

 

haha for noe dritt, er jo akkurat samme greia ell? Noen andre som skjønner

 

Nei, det er absolutt ikke det samme. Selvbruning er litt det samme som å sole seg (bortsett fra at selvbruning er unaturlig selvfølgelig), det er permanent brunfarge. Det går altså ikke av i vask (det går bort av seg selv etterhvert, men det tar en stund). Brunkrem er noe man smører på huden og vasker av på kvelden, altså ikke permanent.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...