Gå til innhold

Hjelp! Har jeg kjøpt noe kjempefeil nå?


WooFeeR

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå bestilt meg denne mobilen/PDA'en : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21069

lurer på om jeg rett og slett gjorde meg selv en bjørnetjeneste?

vet at mobilene som kommer fra slike steder og ikke bærer noe merke kommer med rett og slett prosessorer og RAM fra samme sted som jeg får avføringen min fra.

 

bestilte da denne med crystal case og noen ekstra "Stylus" "penner".

 

noen som vet overklokkemuligheter, få gjort windows'en Norsk osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei nok telefon for prisen. Du får faktisk WM 6.1 som OS, og kan sannsynligvis oppgradere ROM'en. Kjempefeil er det ikke, men det er ingen HTC, selv om den ligner veldig. Du hadde kanskje funnet noe tilsvarende på bruktmarkedet i Norge, men av et litt mere kjent merke. Du rekker kanskje å avbestille den hvis de ikke har sendt den enda.

 

DX er OK å kjøpe ting fra, men det lønner seg å lese alle tilbakemeldingene og diskusjonene først, særlig på de dyrere tingene. Det virker som akkurat denne telefonen har blitt levert i litt forskjellige versjoner, både med og uten Wi-Fi.

 

Det er litt risikabelt å kjøpe telefoner fra Kina. De har en tendens til å ikke ha unike IMEI-numre (denne har det).

Lenke til kommentar

ja, vet at det er inviduelle IMEI på den telefonen, har også lest tilbakemeldingene på den.

 

om jeg oppgraderer rom'en, kan jeg da bruke et annet språk en det som er støttet idag?

og vet du/dere om det er overklokkemuligheter og hvordan man da gjør dette med en mobil ? o.O

 

takk for alle tilbakemeldinger jeg får :)

Lenke til kommentar

Hvis du klarer å oppgraderer rom'en så kan du sikkert gjøre en hel masse, både språkbytte og muligens også overklokking.

 

Jeg tror bare ikke at du klarer å oppgradere. Det er nok ikke bare å trøkke en hvilken som helst rom inn på telefonen, den må nok være laget spesielt for akkurat den telefonmodellen. Et søk på 99heh062-00 gir ikke mye håp.

 

Her er en annen versjon av samme telefon: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811

Kritikken er ikke bare god.

 

$124,92 = 736,35 NOK. Jeg ville heller prøvd finn.no eller eBay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...