Xarus Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Hei dere, igår fikk jeg 3 røde ringer rundt startknappen min på xboxen. Skrudde den bare av og på, og da funket alt som før igjen:) er det et tegn på at xboxen min har fått det? eller kan det være noe annet?
cossiemk1 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Da er du i grenseland, og det er ikke lenge til RRoD blir permanent
jonol Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 fikk selv det engang, tok noen måneder så daua den Men er jo uansett veldig billig den nye elite
World Of Warcraft Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Har hatt røde ringer på Xboxen tidligere når skjermkabelen har vært løs.
Xarus Skrevet 28. april 2010 Forfatter Skrevet 28. april 2010 hmm, får håpe det tar litt tid da hvertfall:) har bare hatt xboxen siden januar:/ kjøpte meg nylig mass effect 2, vet ikke om jeg tørr å spille det mere, tror det kanskje det krever litt mere ytelse. kommer til å gå over til playstation neste gang hvertfall, mye bedre:)
The Walking Dead Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Viktig at xboxen får "puste" også. sorry for at jeg poster det, men det fins faktisk personer som ikke vet det. (spesiellt amerikanere )
Xarus Skrevet 28. april 2010 Forfatter Skrevet 28. april 2010 Hehe, jeg visste faktisk om problemet rundt rrod før jeg kjøpte xboxen, og at den trengte å "puste" som du sier, har den i liggende stilling oppe på skrivepulten min, ingen ting som dekker vifter osv:) den har goood plass
cossiemk1 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Innstaller til HDD`n, og kjør på, så sender du den bare inn når den får permanent RRoD
vikingkylling Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg hadde RDD på den gamle boksen, men det viste seg å være strømkabelen som ikke funka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå