Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikkje installert XP


Anbefalte innlegg

Har ein gamal HP Media Center Pc som ungane nyttar.

 

Etter ein krasj har eg prøvd å reinstallere XP, men maskina heng seg heile tida opp når restrt er naudsynt.

 

Eg har installert Ubuntu, og det gårt fint. Via Ubuntu har eg formatert begge harddiskane.

 

Men når eg på nytt installerar XP, heng installasjonen seg opp når restart står på programmet.

 

Som følger:

 

1. Startar maskina med XP-cd i

2. Installerings XP startar

3. Formatering av partisjonar går fint

4. Legg inn filer

5. Får beskjed om at Windows må starte på nytt

6. Maskina vert ståande utan at noko skjer

 

Har prøvd 4-5 gonger no. Som sagt går det fint å installere Ubuntu.

 

Nokon som har forslag???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være installasjon av Ubuntu som er problemet. XP liker ikke Linux MBR.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991661

 

Nei. :)

 

Ubuntu vart ikkje installert før etter at problemet dukka opp. Altså same problemet både før og etter Ubuntu.

 

Eg ville sjekke at det ikkje var harware feil som utgjorde problemet, dessutan fekk eg tips om at ved å installere Ubuntu kunne eg få formatert harddisken. Dette for å renske ut eventuelle gamle filsnuttar som kunne utgjere problem.

Lenke til kommentar

... Dette for å renske ut eventuelle gamle filsnuttar som kunne utgjere problem.

Akkurat den biten er jeg ikke helt med på. Formatering under Windows installasjon vil jo gjøre akkurat det.

 

Poeng det... :blush:

 

Ser du har to disker. Prøv å koble vekk den ene mens du installerer.

 

Har prøvd. Ein gong med kvar... :D

Lenke til kommentar

Hmm jeg ville uansett forsøkt dette, sakset fra nett:

 

The simplest way to repair or re-create MBR is to run Microsoft's recovery console from the disk. From there, when you get to the prompt, type fixmbr. This will rewrite the boot files making the computer able to boot. I have attached a better description with instructions. Good Luck!

Lenke til kommentar

Hmm jeg ville uansett forsøkt dette, sakset fra nett:

 

The simplest way to repair or re-create MBR is to run Microsoft's recovery console from the disk. From there, when you get to the prompt, type fixmbr. This will rewrite the boot files making the computer able to boot. I have attached a better description with instructions. Good Luck!

 

Har prøvd no, men nei.

 

Starta recovery og køyrde fixmbr. Fekk då meldinga:

 

This computer appears to have a non-standard or invalid master boot record.

 

New master boot record has been succsessfully written.

 

Då eg nytta "exit" for å kome ut frå recovery, vart maskina ståande utan at noko skjedde igjen. Her skulle det vel vore restart.

 

Tok strømmen på pc, og starta ny installasjon av xp. Formatering og inlegging av filer går fint, heilt til pc skal restarte. Då vert den ståande utan at noko skjer.

 

Aaaaaargh :( :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...