MrKnight Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hei Hvor lang tid tar det som regel når politiet beslagla førerkortet på stedet og jeg innrømmet fartsovertredelsen, hadde kun 1 km/t over fartsgrensen der lappen ryker. Har ikke hørt noe, ingen telefon eller brev. Vet ingen ting, ikke hvor stor boten er, hvor lenge jeg mister lappen etc. (Politimannen anslo 3 mnd). Hvor lang tid tar det før man hører noe?
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Har du dårlig tid med å betale ut sparepenga dine? Det tar den tiden de bruker på å behandle saken din, hverken mer eller mindre.
Pixl. Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 for meg tok det ca 2 måneder før jeg fikk brevet i posten. han sa også til meg jeg kom til og få 3 måneder men jeg fikk 6!!!! er heldigvis kun 2 uker igjen =) =) =)
MrKnight Skrevet 27. april 2010 Forfatter Skrevet 27. april 2010 for meg tok det ca 2 måneder før jeg fikk brevet i posten. han sa også til meg jeg kom til og få 3 måneder men jeg fikk 6!!!! er heldigvis kun 2 uker igjen =) =) =) Hvor fort kjørte du og hva var hastigheten på stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå