Gå til innhold

Beskytte HTC desire


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg vil gjerne beskytte min HTC desire fysisk mot støt og den slags ved å feste på et slags gummi/silikon deksel. Har sett iPhone ha noe i den stil, men ikke funnet noe til desire enda. Noen som vet noe mer enn meg på akkurat dette feltet? jeg ønsker ikke en "eske" som man legger mobilen i, slik at den må taes ut før bruk. Det jeg har i tankene dekker i hovedsak kun bak og på sidene.

 

over og ut, audio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips om beskyttelsesfilm til skjerm, og "skin" til telefonen ?

Bør kunne kjøpes i norske nettbutikker, eBay kan ta lang tid. Vil ha nå. :)

Beskyttelsesfilm til Desire er ikke kommet til Norge enda. Du kan enten kjøpe HD2 sin fra mytrendyphone.no og klippe den til (det gjorde jeg med stort hell). Eller du kan bestille den orginale fra Zagg.com

Endret av HTC-fan
Lenke til kommentar

Det er vel stort sett når man tørker av mobilen mot skjorta, buksen ol. at skjermen ripes opp. Man ser det ikke i vanlig lys, men når man har telefonen i sollys skinner det av "miniripene" man har påført. Derfor har jeg valgt å beskytte skjermen med beskyttelsesfilm. Trodde jeg hadde vært forsiktig med min HTC Hero. Hadde den alltid i en egen innerlomme på jakken, aldri i bukselomme eller sammen med nøkler og slikt. Tørket den av mot skjorten. Da solen begynte å titte fram for en tid siden merket jeg at det var en del "miniriper" i skjermen. Tror dette kommer av tørking av skjermen. Ripene glinset i sollyset og ble et irritasjonsmoment. Derfor bestemte jeg meg at min desire skulle beskyttes.

Lenke til kommentar

Mikrofiberklut som man får kjøpt hos optiker anbefales. Disse kan maskinvaskes også (40 grader skulle holde), men husk ikke ha i skyllemiddel.

 

Synes det er helt latterlig dyrt å måtte betale hele 169,- for en liten plastbit (Invisibleshield) som skal beskytte telefonen. På Elkjøp kostet det 199,- for Iphone, den eneste typen de hadde inne.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...