Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Skrevet

B på begge to. Semiskuffa, hadde trua på A på én av de hvertfall.

Enn med deg?

A på styring og C på strategi. Fryktelig skuffa. Det blir levert en klage

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok mange som skal klage på strategien. Mye D, E og F ute og går hos de jeg har snakka med.

Skrevet

Det er visstnok mange som skal klage på strategien. Mye D, E og F ute og går hos de jeg har snakka med.

Såpass å ja!! Hvilken skole går du på? Trondheim?

Skrevet

Såpass å ja!! Hvilken skole går du på? Trondheim?

Gikk i Trondheim de to første årene, tar sisteåret i Nydalen.

Trondheim: 2*D, E, F.

Nydalen: C, D, D.

(de jeg har snakket med)

Alle skal klage;p

Skrevet

Gikk i Trondheim de to første årene, tar sisteåret i Nydalen.

Trondheim: 2*D, E, F.

Nydalen: C, D, D.

(de jeg har snakket med)

Alle skal klage;p

Virker som det er hardt å få en god karakter i Strategi da. En klage funker mest sannsynlig ikke, men er jo verdt et forsøk :)

Skrevet (endret)

Jeg har også hørt om mange som skulle klage i strategi.

Endret av Tech12
Skrevet

Vi og hadde skrevet en god oppgave, i hvertfall i motsetning til andre som også fikk C. Har klaget en gang jeg og.. Da gikk jeg opp fra B til A, så det er jo mulig. Problemet med strategien er jo hvordan du skal formulere klagen. Har du noen tanker rundt det?

Skrevet

Har noen kalkulatornotatet som ble lagt ut itslearning? glemte å lagre det! Tenker da på Finans og Økonomistrying 1. Trenger både notat nr 1 og notat nr 2. Takk på forhånd :)

Skrevet (endret)

Jeg hørte noen rykter om at noen forelesere har sagt at en "teknisk" beslutningsanalyse med kompensasjonsvekting etc var svært viktig, mens min foreleser (Tore Wiik) gang på gang gjentok at det holdt med en mer enkel analyse. Der kan det jo muligens ligge en begrunnelse, hvis det er slik at noen sensorer har sett strengere på dette enn andre.

Endret av Tech12
Skrevet

Jeg har hatt Wiik i år også, og fikk B. Har bare fulgt oppsettet han la ut step by step og hadde vel 1000 ord for lite.. Hadde egentlig trodd jeg ville ende med C ..

Skrevet

Hei.

Skal opp i finansiell styring nå til våren.

Til dere som klarte valutaoppgavene i finansiell styring:

Hva leste dere på?

Har planlagt å gå igjennom forlesningsnotatene (fra BI Oslo) og se på tidligere multiple choice oppgaver og oppgavene som er lagt ut på its learning.

Hva mer bør jeg se på i valutta delen?

Skrevet (endret)

Hei.

Skal opp i finansiell styring nå til våren.

Til dere som klarte valutaoppgavene i finansiell styring:

Hva leste dere på?

Har planlagt å gå igjennom forlesningsnotatene (fra BI Oslo) og se på tidligere multiple choice oppgaver og oppgavene som er lagt ut på its learning.

Hva mer bør jeg se på i valutta delen?

Pensum ble endret Høstsemesteret 2012. Lån finansiell risikostyring av Pål E. Korsvold på biblioteket. Kun de første 4 kap. er pensum. Les disse nøye så ligger du godt an. Er ikke mer enn 140 svært små og lettleste sider.

Personlig så synes jeg det er helt bortkastet å se på forelesningsnotater så fremt man ikke har lest pensum.

Endret av turana
Skrevet

Noen andre som ikke får sjekket mikrokarakteren på atbi? Noen må gjøre noe med den siden! Er altfor ofte nede.

Nå var det en planlagt nedetid fra 8 til 22 igår, dessutten har vel ikke mikrokarakterene blitt lagt ut enda.

Skrevet

Nå var det en planlagt nedetid fra 8 til 22 igår, dessutten har vel ikke mikrokarakterene blitt lagt ut enda.

Fikk ikke sjekket kl 24 heller, men for all del kan det være at vedlikeholdet varte lenger.

Fikk sjekket det i morges, så ja, mikrokarakteren er kommet ut :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...