Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har levert maskinen min inn på verksted, men urer på noe.


Anbefalte innlegg

I januar 2010 kjøpte jeg en HP bærbar med windows vista.

 

I April 2010 så streiket harddisken jg jorde ingenting.

 

JEg har lest en plass at viss pcen var kjøp etter den og den datoen så kunne du få windows 7 gratis. Mitt spørsål er om at jeg kan få det på min, jeg festet en lapp på pcen min der jeg hadde spurt verkstedet om at jeg kunne få det, tror du at jeg får det?

 

Takk for svar

Endret av Spenis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er i hvert fall sikkert: Verkstedet gir deg ikke Windows 7.

 

Om tilbudet om gratis oppgradering gjelder fortsatt i ditt tilfelle aner jeg ikke. Men hvis det gjelder så må du følge en instruksjonene og installere det selv.

 

 

Hvorfor kan ikke verkstede fikse det at jeg får windows 7, det er jo bare til og ta ut den gammle som er røken (Ødelagt) og sette inn en med windows 7. :D

Lenke til kommentar

I januar 2010 kjøpte jeg en HP bærbar med windows vista.

 

I April 2010 så streiket harddisken jg jorde ingenting.

 

JEg har lest en plass at viss pcen var kjøp etter den og den datoen så kunne du få windows 7 gratis. Mitt spørsål er om at jeg kan få det på min, jeg festet en lapp på pcen min der jeg hadde spurt verkstedet om at jeg kunne få det, tror du at jeg får det?

 

Takk for svar

 

Hvis man kjøpte pc med vista (premium eller over) mellom 27 juni og 31 januar kunne man få gratis oppgradering til windows 7. Forutsetningen var at man selv måtte registrere seg hos produsenten av den pc'en man hadde kjøpt, da tilbudet ble gitt direkte fra produsent og ikke fra utsalgssted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...