Gå til innhold

Typisk Nokia med 7250i


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det bare nokia som kort tid etter slipper en 7250i som ikke kan oppgraderes fra "gammel" 7250. Tidligere har jo dette vært mulig på mange andre mobiler. Er vel snart på tide å sette ned beinet mot disse forbanna Finnene. Kan ikke bare lage dårlige mobiler, slippe nye mobiler med feil i hytt og pine, og samtidig sammarbeide med mobilselskapene for å vanskeliggjøre oversending av bilder og annet uten å betale for det!

 

 

Hilsen forbanna eier av nok en Nokia! Sagt det før, men nå mener jeg det: Dette blir den siste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at de lanserer nye telefoner, det skal de ha. Men hvorfor i alle dager har de ikke gjort det mulig å oppgradere fra 7250 til 7250i ? De hadde jo tjente bøtter på det..

 

Jaja, jeg er like fornøyd med min 7250 jeg, selv om jeg kikker litt langt etter "i'en" :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Nokia i MANGE år og har aldri hatt noe prob,skulle hatt Nokia igjen hvis de hadde hatt en med 65k farger i displayet.....  :woot:

 

Hvorfor skal du ha 65K i displayet da? Driver du med 3D design på mobilen eller noe slikt? forskjellen mellom 4096 farger og 65K er så godt som usynlig.

 

Men hvorfor i alle dager har de ikke gjort det mulig å oppgradere fra 7250 til 7250i ? De hadde jo tjente bøtter på det..

 

Det er nok sannsynligvis forskjeller i maskinvaren som gjør at det ikke vil funke...

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bare nokia som kort tid etter slipper en 7250i som ikke kan oppgraderes fra "gammel" 7250

Jeg sendte mail til Nokia der jeg spurte om det ville bli mulig å oppgradere 7250 til 7250i. Det kunne de verken bekrefte eller avkrefte i og med at 7250i ikke er på markedet. Vel vel, er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Nokia i MANGE år og har aldri hatt noe prob,skulle hatt Nokia igjen hvis de hadde hatt en med 65k farger i displayet.....  :woot:

 

Hvorfor skal du ha 65K i displayet da? Driver du med 3D design på mobilen eller noe slikt? forskjellen mellom 4096 farger og 65K er så godt som usynlig.

 

Men hvorfor i alle dager har de ikke gjort det mulig å oppgradere fra 7250 til 7250i ? De hadde jo tjente bøtter på det..

 

Det er nok sannsynligvis forskjeller i maskinvaren som gjør at det ikke vil funke...

 

Helt enig med deg der, men nokia har nok planlagt "i" versjonen fra dag 1, så å gjøre 7250 klar for "i" burde være mulig.. :) Ikke at det er noe stort problem, telefonen er fin som den er den :)

Lenke til kommentar
Ehhh... Dah.. jeg ser utrolig god forskjell på 4096 farger og 65500 farger,myyye klarere...  :woot:

 

lol...

 

Ja der sa du det... klarere. Det har jo ikke noe med antall farger å gjøre.

 

I stedenfor å si at dere vil ha 65K display si heller at dere vil ha et bra display.

 

Nokia 3510i og 3650 har begge 4096 farger. Men skjermen til 3650 er utrolig mye bedre, og fargene er mye tydeligere. Noen vil kanskje tro at det er pga antall farger.

Lenke til kommentar
Ja der sa du det... klarere. Det har jo ikke noe med antall farger å gjøre.

:yes:

 

Se på foreksempel Samsung T-100. Den har 4096 farger, samme har Motorola T720/T720i. Hadde jeg vært "antimobil-frelst" så hadde jeg trodd at Samsung hadde hatt ti ganger flere farger enn Motorolaen.

 

Tilbake til emnet, jeg er ganske sikker på at det blir mulig å få en 7250 til (i) pga det er ingen nye finesser som har bruk for noe annen hardware enn 7250, de er jo dønn like inni (såvidt jeg har forstått).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...