Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Skjermkort-driver problem - Windows NT versjon 6?


Anbefalte innlegg

jeg har nylig formatert laptopen min pga den hadde vista og jeg ville ha xp. xp er nå installert og alle drivere installert utenom de til skjermkortet.

jeg får følgende feilmelding:

 

"dette programmet krever windows nt versjon 6.01.7600 eller senere". (vedlegg)

 

jeg har lastet ned og prøvd begge versjonene som ligger på packard bells sider, ingen forskjell. what to do? :) ting er ikke så smooth som de kan/bør uten driverne :p

ding.bmp

Endret av mamama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Versjon 6.01.7600 er Windows 7. Da må det være feil driver du har lastet ned, siden du har XP?

 

jeg har prøvd begge versjonene som ligger på packard bells sider, ved nærmere syn er det windows 7 og vista som ligger der. jeg regnet med driverne til vista i alle fall ville fungere på xp, kan det være grunnen til at jeg ikke får installert?

Endret av mamama
Lenke til kommentar

jeg har prøvd begge versjonene som ligger på packard bells sider, ved nærmere syn er det windows 7 og vista som ligger der. jeg regnet med driverne til vista i alle fall ville fungere på xp, kan det være grunnen til at jeg ikke får installert? ( http://support.packardbell.com/no/item/?sn=LXB190Y015920035552500&g=2000 )

 

 

Om du vet hvilken GFX chip du har så kan du kanskje gå direkte til produsent (Intel, nVidia eller ATI etc) og finne en driver der? XP med Microsoft update finner ikke noen driver, du har gått til Microsoft update, valgt det manuelle valget og deretter gått til maskinvare og sett om det er noe tilgjenglig der?

 

Mvh

 

LK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...