GreenRay Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 (endret) Banner Arhm fordi jeg oppdaterte siden to late... og fordi jeg var så heldig å starte side 401 Endret 13. november 2010 av GreenRay
fsx v1.1 Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Banner GrennRay for og ikke ha noe og banne meg før
GreenRay Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 (endret) Banner Man of war fordi det er opplagt hvorfor jeg banner deg Endret 13. november 2010 av GreenRay
After Dark Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Banner GreenRay fordi jeg bare er innom et øyeblikk.
After Dark Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Banner Arhm fordi jeg har DVD med BeeGees på i bakgrunnen.
Sinna'gurk Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Banner Arhm for å bytte avatar oftere enn jeg kan følge med på.
Gitarhm Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 banner sinnagurk fordi det bare er 2 avatarer... og det er lang historie bak byttinga
Gitarhm Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 banner greenray fordi jeg er trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt (klarte å sovne med hodet på ø-knapen)
GreenRay Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 banner greenray fordi jeg er trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt (klarte å sovne med hodet på ø-knapen) banner Arhm pga stavefeil, det skrives trøtt*
After Dark Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Banner Grambo fordi jeg er på maskinen alt.
Anbefalte innlegg